stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 46440
  • 21 فروردین 1399 - 10:36
1

پلمب ۹۱۱ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی کرمانشاه

پلمب ۹۱۱ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی کرمانشاه
جانشین انتظامی استان کرمانشاه گفت: 911 واحد صنفی در سطح شهر کرمانشاه به منظور پیشگیری در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: پلمب این واحدهای صنفی به دنبال بی توجهی صاحبان آنها به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه محل کسب و بی توجهی به اخطارهای پلیس صورت گرفته است.

وی همچنین از ارائه تذکر و اخطار به ۱۰ هزار و ۱۹۸ واحد صنفی دیگر که ضرورتی بر فعالیت آنها در ایام شیوع بیماری کرونا نیست خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی در صورت عدم تعطیلی پلمب خواهند شد.

سرهنگ سلمانی یادآوری کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی ۴ هزار و ۹۵۱ مورد بازدید مشترک با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان اتاق اصناف صورت گرفته که منجر به پلمب و صدور اخطار برای واحدهای صنفی مذکور شد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در جریان این بازرسی ها، ۷۵ عدد محلول ضدعفونی و ۲۷ لیتر الکل تقلبی به همراه ۵۲ قلم لوازم آرایشی-بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف و جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: کشف ۹۷۱ حبه قرص غیرمجاز به همراه جمع آوری ۸۲ عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس امنیت عمومی استان در مدت زمان یاد شده بوده است.

سرهنگ سلمانی در پایان گفت: کار نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با جدیت از سوی پلیس امنیت عمومی دنبال و واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهند شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.