stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 447643
  • 28 شهریور 1401 - 18:53
0

مصائب کنعانی!

مصائب کنعانی!

محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان به خاطر فایل‌های صوتی لو رفته در فضای مجازی محروم است و نمی‌تواند در دیدار با اروگوئه شرکت کند!

قلم | qalamna.ir :

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران است و روز یک‌شنبه خودش را به کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران معرفی کرد. بازگشت کنعانی‌زادگان به اردوی ایران در حالی است که او هم‌چنان با محرومیت گذشته خود دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز نوانسته از این حکم خلاص شود!

اگر تیم ملی می‌توانست در پنجره بازی‌های ملی در خرداد حداقل دو دیدار دوستانه را برگزار کند، محرومیت کنعانی‌زادگان هم تمام می‌شد اما تیم ملی برخلاف سایر کشورها که سه یا چهار بازی ملی را انجام دادند، فقط یک دیدار را برابر الجزایر انجام داد تا هم‌چنان محرومیت کنعانی‌زادگان ادامه داشته باشد.

کنعانی‌زادگان سال گذشته به علت انتشار برخی فایل‌های صوتی نامناسب، به کمیته اخلاق احضار شد اما حکم این بازیکن به جهت اهمیت بازی ایران با عراق که به منزله صعود به جام جهانی بود، با اندکی تاخیر اعلام شد که او از دو بازی محروم شد.

در ادامه کمیته استیناف این حکم را به دو بازی تدارکاتی تقلیل داد تا کنعانی‌زادگان در پنجره بازی‌های ملی در فروردین ماه، بتواند تیم ملی را مقابل کره‌جنوبی و لبنان همراهی کند و در ادامه در بازی‌های دوستانه‌ای که در خرداد برگزار می‌شد، محرومیت خود را سپری می‌کرد.

او در خرداد ماه توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد اما به علت داشتن محرومیت اردو را ترک کرد و با انجام فقط یک بازی در خرداد، او حالا یک جلسه دیگر هم محروم است و احتمالا بازی با اروگوئه را از دست خواهد داد.

با توجه به این که تیم ملی آخرین اردوی تدارکاتی خود را سپری می کند، حضور در دیدارهای تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال اهمیت بسیاری دارد.

در صورت پابرجا بودن این محرومیت، کنعانی‌زادگان دیدار با اروگوئه را که از بهترین تیم‌های ملی دنیا به شمار می‌رود، از دست خواهد داد و این اتفاق خبر بدی برای کارلوس کی‌روش به شمار می‌رود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.