stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444952
  • 26 مرداد 1401 - 10:53
1

ترافیک پرحجم اما روان در معابر پایتخت/تغییر مسیر ناگهانی یکی از علل تصادفات است

ترافیک پرحجم اما روان در معابر پایتخت/تغییر مسیر ناگهانی یکی از علل تصادفات است
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از سایت پلیس تهران، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت گفت: هم اکنون بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان نهم دی دارای بار ترافیک سنگینی است.

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.  

وی به رانندگان توصیه کرد: از تغییر مسیرهای  ناگهانی که یکی از عوامل بروز تصادفات در سطح شهر است جدا خودداری کرده و با مشاهده خطوط شطرنجی در مرکز تقاطع ها و یا با مشاهده ترافیک و مسدود شدن جلوی راه آنها حتی اگر  چراغ مسیر سبز  بود ایست کامل کرده و  قبل از خطوط  شطرنجی وسط تقاطع به صورت کامل بایستند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.