stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444930
  • 25 مرداد 1401 - 23:48
1
شهردار کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۳۰ درصد بیلبوردهای شهری به موضوع «حجاب و عفاف»

اختصاص ۳۰ درصد بیلبوردهای شهری به موضوع «حجاب و عفاف»
کرمانشاه - قلمنا - شهردار کرمانشاه از اختصاص دادن ۳۰ درصد بیلبوردهای شهری به موضوع «حجاب و عفاف» در شهر کرمانشاه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر نادر نوروزی اظهار داشت : مشاوره‌های خانواده در فرهنگسرا‌های شهرداری فعال شده و در حال مشاوره به خانواده‌ها و به ویژه زوجین جوان است.

وی افزود: علاوه بر این پایگاه‌هایی برای آموزش و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در سطح شهر در حال راه اندازی است که یک پایگاه آن در دولت آباد افتتاح شده و راه اندازی هفت پایگاه دیگر در دستور کار قرار دارد.

شهردار کرمانشاه در بحث ایجاد شادی و نشاط اجتماعی هم که محور مهم شورای فرهنگ عمومی است در پنج ماه گذشته شش جشن بزرگ را در سطح شهر برگزار کرده ایم و در تلاش برای برپایی جشن‌های دیگر پس از پایان ماه محرم و صفر هستیم.

وی افزود: در بحث حجاب و عفاف هم به جای ۱۰ درصد بیلبورد‌های شهر، ۳۰ درصد آن‌ها به مسائل اخلاقی و فرهنگی اختصاص یافته است و هم اکنون از ۶۰ بیلبورد تبلیغاتی سطح شهر ۲۰ مورد آن‌ها به بحث حجاب و عفاف و مسائل اخلاقی اختصاص پیدا کرده است.

نوروزی گفت: در بحث راه اندازی نمایشگاه حجاب و عفاف هم سوله‌ای درمحوطه پشتی پارک “شاهد” در نظر گرفته شده که در صورت پای کار آمدن اداره صمت و تولیدکنندگان این نمایشگاه هم راه اندازی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این برگزاری کلاس‌های اخلاق در فرهنگسرا‌های شهرداری در دستور کار قرار گرفته و نخستین دوره آن برای کارکنان شهرداری برگزار شده است.

شهردار کرمانشاه پیشنهاد راه اندازی موزه “راه کربلا” در کرمانشاه را مطرح کرد و افزود: اگر میراث فرهنگی در این زمینه همکاری کند حاضریم مکانی را به راه اندازی این موزه اختصاص دهیم.

وی افزود: در این موزه می‌توان تمام آثار مرتبط با تردد زوار عتبات عالیات از مرز خسروی را به نمایش گذاشت و یک هویت سازی جدی با محوریت “کرمانشاه؛ دروازه کربلا” انجام داد.

نوروزی گفت: در این موزه افرادی می‌توانند بصورت راوی حضور داشته و پیشینه کرمانشاه در این زمینه را برای بازدیدکنندگان مطرح کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.