stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444925
  • 25 مرداد 1401 - 22:58
0

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به خوزستان

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به خوزستان
استاندار خوزستان گفت: 3 هزار میلیارد تومان در قالب طرح های جزء 2 بند ب تبصره 16 قانون بودجه امسال به استان اختصاص پیدا کرده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ نمودیم این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار میرود با اعطای این اعتبارات حدود 22 هزار و 900 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.
قلم | qalamna.ir :

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز به ریاست صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

وی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه طرح های جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال بود که بر اساس آن ۳ هزار میلیارد تومان به استان خوزستان اختصاص پیدا کرده است.

او افزود: از این رقم ۴۰ درصد به بخش خدمات، ۳۰ درصد به بخش کشاورزی و ۳۰ درصد هم در بخش صنعت به پروژه های سرمایه گذاری و طرح های نیازمند نقدینگی اختصاص می یابد و این تسهیلات عمدتا در مشاغل خانگی و طرح های خرد و محرومیت زدایی استفاده میشود.

خلیلیان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ نمودیم این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار میرود با اختصاص این اعتبارات حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در دست اقدام داریم پروژه پارک فناورانه سلامت است که در حال ساخت است و قرار شد روند اجرایی آن تسریع یابد و انشاالله هر چه زودتر این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

خلیلیان بیان کرد: بنا شد ده درصد از اعتبارات را به طرح های دانش بنیان اختصاص دهیم که بتوانیم در این زمینه شاهد شکوفایی بیشتری در استانمان باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.