stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444911
  • 25 مرداد 1401 - 19:26
0

مذاکرات وین وقت تلف کردن است

مذاکرات وین وقت تلف کردن است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به مذاکرات وین گفت: به اعتقاد بنده هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت، نه برجام و نه غیر برجام، این را من از روز اول گفتم، ‌الان هم می‌گویم زیرا هر دو طرف با هم اختلاف مبنایی دارند. آنها می‌خواهند ایران از اصول خود دست بردارد، ایران هم می‌خواهد آنها از مواضع استکباری‌شان دست بردارند.
محمود احمدی بیغش افزود: ایران به دلیل اینکه اصول به حقی دارد نمی‌تواند از آنها دست بردارد، طرف مقابل چه آمریکا و چه اروپایی‌ها خوی استکباری دارند آنها هم از مواضع استکباری‌شان کوتاه نمی‌آیند لذا هیچ‌گاه توافقی صورت نخواهد گرفت.
وی در مورد جزئیات پیشنهاد طرف اروپایی در مذاکرات وین خاطرنشان کرد: به اعتقاد من مذاکرات هر سری، وقت تلف کردن است. البته ما به مقررات بین‌المللی پایبند هستیم و جلو می‌رویم منتهی طرف‌های مقابل ما هیچ‌گاه صداقت نداشتند، نخواهند داشت و اجازه نمی‌دهند این قصه به سرانجام برسد چون آنها دست از زیاده‌خواهی برنمی‌دارند.
این نماینده مجلس، درباره نقش کاسبان تحریم در عدم توافق یادآور شد: بنده این را قبول ندارم. طرف مقابل مقصر به نتیجه نرسیده مذاکرات برجام است.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.