stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444903
  • 25 مرداد 1401 - 19:25
1

خودرو‌های قدیمی همچنان طرفدار دارند

خودرو‌های قدیمی همچنان طرفدار دارند
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:بگاه گزارش مشتریان، (CR) از نظرسنجی‌های رضایت مشتری استفاده می‌کند و از داده‌های بیش از ۳۰۰ هزار خودرو برای تعیین رضایت مالک بهره می‌گیرد. سپس از داده‌ها برای تعیین خودرو‌های محبوب و در این مورد، رضایت‌بخش‌ترین خودرو‌هایی که تولید آن‌ها برای پنج سال اخیر است، استفاده می‌کند.بر اساس گزارشی که motorbiscuit ارائه داده، خودروی مزدا ۶ کارکرده ۲۰۱۷ در محدوده قیمتی بین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار دلاری قرار دارد و میزان مصرف سوخت آن به حدود ۳۰ مایل بر کیلوگرم (۱۲.۷ کیلومتر به ازای هر لیتر) می‌رسد. مزدا ۶ یک سدان اندازه متوسط اسپرت است که مصرف سوخت جامد را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.تنها موتور مزدا ۶، ۲۰۱۷ یک موتور ۲.۵ لیتری با چهار سیلندر و دارای ۱۸۴ اسب بخار است. علاوه بر این خریداران این اتومبیل در نسخه «تریم تورینگ» ویژگی‌های ایمنی کمک راننده را هم دریافت خواهند کرد. این ویژگی شامل هشدار نقطه کور با هشدار ترافیک از عقب اتومبیل و کاهش برخورد از جلو می‌شود.

تویوتا کمری ۲۰۱۷
تویوتا کمری ۲۰۱۷ دارای مصرف سوخت ۲۸ مایل بر گالن (۱۰ کیلومتر به ازای هر لیتر) است و قیمت آن از ۱۸ هزار و ۸۰۰ تا ۲۳ هزار دلار متغیر است. با این حال، تویوتا کمری ۲۰۱۷ یک سواری جادار است. سه تامین کننده نیروی پیشرانه در این اتومبیل وجود دارد که با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی شروع می‌شود. این موتور ۱۷۸ اسب بخار قدرتدارد و ۱۷۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. علاوه بر این، برخی از کمری‌های ۲۰۱۷ دارای موتور ۳.۵ لیتری V۶ با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۴۸ پوند فوت گشتاور هستند.کمری هیبریدی نوع سوم است که از همان ۴ سیلندر ۱۷۸ اسب بخاری موجود در مدل پایه کمری به همراه ترمز احیا کننده و موتور الکتریکی استفاده می‌کند. این در مجموع ۲۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

هوندا آکورد ۲۰۱۷
مانند نماینده تویوتا، مصرف سوخت هوندا آکورد ۲۰۱۷، ۲۸ مایل بر گالن (۱۰ کیلومتر به ازای هر لیتر) است و قیمتی بین ۱۸ هزار تا ۲۵ هزار دلار دارد. گزارش مشتریان خودروی آکورد را راحت، قابل اعتماد، کم مصرف توصیف کرده است. خریدارانی که به دنبال بهترین مصرف سوخت هستند، ممکن است به موتور ۲.۴ لیتری ۱۸۵ اسب بخاری چهار سیلندر تمایل داشته باشند که توسط گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک (CVT) پشتیبانی می‌شود.بیشتر رانندگان علاقه‌مند به خودرو‌های اسپرت، از پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ آکورد با قدرت ۲۷۸ اسب بخاری که با گیربکس دستی شش سرعته در مدل کوپه یا اتوماتیک شش سرعته در مدل سدان استفاده می‌کنند. این خودرو همچنین شامل ویژگی‌های ایمنی پیشرفته مانند هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار است.

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۷
مانند مزدا ۶ فولکس واگن پاسات ۲۰۱۷ هم با قیمتی بین ۱۷ هزار تا ۲۲ هزار دلار در پایین‌ترین سطح قیمت این فهرست قرار دارد. به لطف موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مصرف سوخت این اتومبیل به ۳۰ مایل بر گالن (۱۲.۷ کیلومتر به ازای هر لیتر) میر سد. فولکس واگن پاسات به عنوان خودرویی که نسبت به سایر رقبا گزینه اقتصادی بهتری نیست، قدرت بیشتری دارد و موتور ۳.۶ لیتری V-۶ آن ۲۸۰ اسب بخار قدرت دارد.

سوبارو لگاسی ۲۰۱۷
سوبارو لگاسی ۲۰۱۷ با قیمتی بین ۱۸ هزار تا ۲۳ هزار دلار و مصرف سوخت کمتر (۱۱ کیلومتر به ازای هر لیتر) نسبت به سایر خودرو‌های سایز متوسط در این فهرست گزینه بهتری است که امر به لطف سیستم چهار چرخ متحرک (AWD)، هندلینگ دقیق و سواری نرم آن محقق شده است. کزینه‌های موتور این خودرو شامل موتور اصلی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر (۱۷۵ اسب بخار) است. گزینه دیگر موتور شش سیلندر ۳.۶ لیتری ارتقا یافته (۲۵۶ اسب بخار) است.

تویوتا آوالون ۲۰۱۷
تنها خودروی بزرگ در فهرست گزارشات مشتریان، تویوتا آوالون ۲۰۱۷ است. به عنوان یک خودروی بزرگتر، محدوده قیمتی بالاتری نسبت به خودرو‌های سایز متوسط دارد و چیزی بین ۲۱ هزار تا ۲۷ هزار دلار است. میانگین آن در حدود ۱۰ کیلومتر به ازای هر لیتر است.آوالون ۲۰۱۷ استاندارد، دارای موتور ۳.۵ لیتری V۶ است که ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. برای بهره وری بیشتر سوخت، می‌توان آوالون هیبریدی را انتخاب کرد. این خودرو از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۵۶ اسب بخار نیرو می‌گیرد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.