stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444869
  • 25 مرداد 1401 - 14:53
0

سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در پردیس بازداشت شدند

سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در پردیس بازداشت شدند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار کیومرث عزیزی روز سه شنبه اظهار داشت: پیرو تماس شهروندی مبنی بر اینکه خودروی مزدا ۳ وی توسط چند نفر بصورت مسلحانه در یکی از محلات شهر پردیس به سرقت رفته موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت شهرستان در صحنه حاضر وبا هماهنگی قضایی وبررسی دوربین های مدار بسته ،رصد اطلاعاتی و عملیاتی وتلاش مستمر موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرهای پردیس،تهران بزرگ،پیشوا و ورامین شدند.

فرمانده انتظامی استان تهران: سارقان مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در پردیس بازداشت شدند

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت،در این عملیات ۶ نفر سارق دستگیر ،خودروی مسروقه به همراه ۲ قبضه سلاح کمری و یک قبضه سلاح شکاری،۴۱عدد فشنگ جنگی،۴ عددفشنگ شکاری ،یک قبضه سلاح سرد،یک رشته دستبند کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و موتور سیکلت سارقان توقیف شد.

سردارعزیزی بیان کرد:دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار درسطح شهرستان انجام می شود ومجرمان ومخلان نظم وامنیت بدانند فرزندان ملت در مجموعه انتظامی از عزمی راسخ دربرخورد با آنان برخوردارند واجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد،واز شهروندان تقاضا می شود که در صورت مشاهده موارد مشابه و یا مشکوک سریعا با ۱۱۰تماس بگیرند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.