stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444867
  • 25 مرداد 1401 - 14:52
0

انتقاد رئیس پلیس پایتخت از اهمال‌هایی که در تسهیل سرقت تأثیرگذار است

انتقاد رئیس پلیس پایتخت از اهمال‌هایی که در تسهیل سرقت تأثیرگذار است
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در کمیسیون پیشگیری از سرقت شورای تامین استان تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی و هم آفرینی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در بحث مقابله جدی با موضوع سرقت افزود: امروز  بحث برخورد و مقابله جدی با جرایم مختلف از جمله مقابله با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با رویکرد آفندی و تهاجمی پای کار هستیم.

وی افزود: در بحث مقابله جدی با سرقت در پلیس  پایتخت طرح های سراسری رعد و کاشف به مرحله اجرا در می‌آید که هر کدام از این طرح ها صدها سارق و باند حرفه‌ای دستگیر می شوند.

رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه در بحث برخورد با سرقت علاوه بر اقدامات مقابله‌ای که روزانه در حال انجام است ادامه داد: امروز طرح ها و اقدامات پیش دستانه ای در دستور کار پلیس قرار دارد که تاثیر بسزایی در بحث مقابله با سرقت دارد؛ در بحث مقابله با سرقت لازم است که همه دستگاه‌ها و نهادهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … پای کار باشند و وظایف اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع مقابله با سرقت با بررسی و آنالیز جغرافیایی جرم در پایتخت گشت‌های هدفمند طرح ریزی و اجرا می‌شود، اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۷۱ درصد سرقت ها در پایتخت کشف می‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز فراجا با همه توان و تلاش مجاهدانه پای کار ایستاده است و برای انجام اقدامات موثر و برخورد هرچه موفق تر با جرایم همکاری و هم افزایی همه سازمان لازم و ضروری می باشد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.