stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444824
  • 24 مرداد 1401 - 19:26
1

چمران: خوشحال نشوید، زاکانی شهردار خواهد ماند!

چمران: خوشحال نشوید، زاکانی شهردار خواهد ماند!
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: در پی صدور رای دیوان عالی اداری مبنی بر لزوم تصدی سمت شهردار برای شهرهای بالای یک میلیون نفر توسط افراد «دارای سوابق مرتبط»، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که علیرضا زاکانی کماکان در سمت شهردار تهران باقی خواهد ماند!
مهدی چمران روز دوشنبه ۲۴ مرداد گفت: «خوشحال نشوید، زاکانی باقی خواهد ماند». او بدون ارائه توضیحات گفت: رای دیوان عدالت اداری «چیز دیگری» است و ربطی به آقای زاکانی ندارد! وی البته توضیح نداد که این رای برای چه چیز دیگری است!
اظهارات چمران در حالی است که انتخاب زاکانی با مدرک تحصیلی پزشکی هسته‌ای برای سمت شهردار تهران همواره مورد انتقاد بوده است.
رسانه‌ها اسفند پارسال گزارش داده بودند که وقتی زاکانی کاندیدای شهرداری تهران بود، یک مانع مهم قانونی وجود داشت و آن، عدم تطابق قانونی مدرک تحصیلی وی با شهرداری بود. با این حال آن زمان حامیان زاکانی، نامه‌ای از «سازمان امور اداری و استخدامی» آوردند و به استناد آن، انتخاب زاکانی به شهرداری تهران را فاقد هر گونه ایراد قانونی دانستند، اما اکنون دیوان عدالت اداری که بالاترین مرجع قانونی و قضایی کشور در این زمینه است، با بررسی قوانین رأی داده که آن نامه باطل بوده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.