stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444719
  • 23 مرداد 1401 - 18:53
0

هشدار حزب‌الله به آمریکا: با مقاومت سر شاخ نشوید

هشدار حزب‌الله به آمریکا: با مقاومت سر شاخ نشوید

رئیس فراکسیون پارلمانی حزب‌الله لبنان تأکید کرد، کشورهایی هستند که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اما از محاصره و حمله به ملت‌ها به خاطر منافعشان دست برنمی‌دارند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: کشورهایی هستند که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اما از محاصره و گرسنه نگه داشتن و حمله به تمام ملت‌ها برای تحقق منافعشان دست برنمی‌دارند. دلیل مشکل کنونی درحال حاضر در اروپا تحکم و سلطه جویی و ایجاد فتنه میان کشورها است تا همگی ضعیف شوند و آمریکا بر تمام جهان سلطه یابد.

وی گفت: ما با بحرانی در کشورمان روبرو هستیم که نتیجه سیاست‌های نادرست در داخل و تلاش برخی کشورها برای استفاده از فرصت جهت محاصره علنی ما است. مردم ما می‌دانند که راه عزت و تحقق پیروزی بر دشمنان از طریق سقوط گزینه مقاومت است و از راه و روش مقاومت و گزینه و سلاح آن دست برنمی‌دارند. اگر گزینه مقاومت را از زندگی‌مان حذف کنیم به معنای این است که برده آمریکا و اسرائیل شویم. آمریکا گفت که تا زمانی که مقاومتی وجود دارد چگونه به لبنان اجازه استخراج گاز را بدهیم ما گاز را استخراج خواهیم کرد چراکه مقاومتی وجود دارد که از آن محافظت می‌کند.

رعد گفت: اگر حرف آمریکا این است ما نیز می‌گوییم که اگر بخواهید با مقاومت سر شاخ شوید، هرگز اسرائیل نمی‌تواند گاز را استخراج کند. یا باید زندگی باعزتی داشته باشیم و مستقل تصمیم بگیریم یا اینکه تسلیم شویم اما هیهات از اینکه تن به خواری بدهیم.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.