stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444718
  • 23 مرداد 1401 - 18:53
0

امکان جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را داریم/انتقاد از آزادی بلاقید برخی سارقان

امکان جمع‌آوری همه معتادان متجاهر را داریم/انتقاد از آزادی بلاقید برخی سارقان
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه پلیس، سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی کلانتری محله رضویه منطقه ۱۵ تهران با بیان این مطلب افزود: صرف جمع آوری دردی از جامعه ما را دوا نمی‌کند بلکه باید این افراد تحت درمان صحیح و سم زدایی قرار بگیرند و باید سازمان‌های مرتبط به درستی پای کار بیایند تا بتوانیم این مشکل را مرتفع کرد.

وی با انتقاد از اینکه چرا باید سارقان زیر ۲۰ میلیون تومان بلاقید آزاد شوند و دوباره به دنبال سرقت بروند، بیان داشت: وقوع هر سرقت هر چند کوچک و خرد می تواند امنیت و  آرامش یک محله را برهم بزند از این رو لازم است با موضوع سرقت برخوردی جدی تر انجام شود تا سارقان به راحتی این امکان را برای خود نبینند و از ارتکاب به این اقدام مجرمانه و عواقب آن نگرانی جدی داشته باشند.

۲۰۰ کلانتری در تهران نیاز داریم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته سهم تهران از وقوع جرم را بیش از ۱۰ درصد کاهش داده ایم، گفت: در تهران بزرگ به بیش از ۲۰۰ کلانتری نیاز داریم که در حال حاضر این رقم کمتر از ۸۵ کلانتری است.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مراحل ساخت وکلنگ زنی۱۳ کلانتری را در دستور کار داریم که امیدوارم این رقم را به ۴۰ کلانتری تا پایان سال برسانیم.

برخورد با سگ گردانی در پارک ها و بوستان ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از همکاری و هم افزایی شهردار و شورای شهر تهران، بیان داشت: با توجه به حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها همچنان پاکسازی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد و در این طرح با حضور اراذل اوباش، معتادان متجاهر،خرده فروشان مواد مخدر و سگ گردانی برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در کنار مردم و یار و خادم مردم است عنوان داشت:محور عملکرد ما خدمتگزاری به مردم است و بزرگترین شان و افتخار خود را خدمتگزاری به مردم می دانیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه محور عملکرد ما خدمتگزاری به مردم است، گفت: امکان جولان دادن را از مجرمان گرفته و اجازه نمی‌دهیم که مجرمان و خلافکاران با خیال راحت دست به اقدامات مجرمانه بزنند. 

وی همچنین با تاکید بر اینکه امنیت، اصلی ترین و بنیادی ترین نیاز هر جامعه ای است و تنها در سایه امنیت آرامش است که دیگر مناسک و مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و…  امکان انجام رسیدگی و رشد و تعالی را دارد، بیان داشت:  با تلاش ها ی صورت گرفته و هم افزایی همکاری های صورت گرفته امروز با ثبات ترین امنیت آرامش را در پایتخت شاهد هستیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امروز تنوع و تکثر ماموریت های انجام شده در فراجا بسیار زیاد است، عنوان داشت: از نقطه صفر مرزی که شامل هزاران کیلومتر مرز آبی و خاکی از بیابان‌های کویر شرق کشور تا کوه‌های سر به فلک کشیده غرب و شمال کشور تا قلب شهرها و روستاها امنیتی با ثبات حاکم است.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف رعد، کاشف ،اقتدار، ظفر و طرح‌های ساماندهی محلات در سطح پایتخت اعلام داشت: امکان جولان دادن را از مجرمان گرفته و اجازه نمی‌دهیم که مجرمان و خلافکاران با خیال راحت دست به اقدامات مجرمانه بزنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.