stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444691
  • 22 مرداد 1401 - 19:26
0

ایران از آمریکا ضمانت دو ساله می‌خواهد

ایران از آمریکا ضمانت دو ساله می‌خواهد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: یک نماینده مجلس گفت:‌ مسئله ای که موجب طولانی شدن مذاکرات شده است، نبود تضمین کافی و عدم شفافیت غرب می باشد.
 احمد امیرآبادی فراهانی  گفت: وضعیت مذاکرات به شکلی است که ایران تا کنون حسن نیت خود را ثابت کرده است ولی طرف آمریکایی در خصوص مسایلی همچنان غیرشفاف عمل می کند.
وی افزود: مشکلاتی که امروز صنایع ما با آن درگیر هستند و مرتبط به مشکلات برجامی است، نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد است. چون امروز که نفت ما در مقداری که اعلام شده فروش می رود و باید تلاش کنیم که به هدفگذاری رشد هشت درصدی اقتصادی برسیم که اگر با اثرگذاری درست توافق و بهره مندی از آثار اقتصادی آن، قطعا این رشد اقتصادی گسترده خواهد بود و مطمنا سد محکمی در مقابل تورم خواهد بود.
وی تصریح کرد: در این عرصه همچنین پیشنهاد هایی مثل آغاز توافق از ۱۳۵ روز بعد از امضا که به آبان ماه و زمان‌ انتخابات کنگره خواهد رفت و بحث ضمانت یکساله که ایران می خواهد ۲ ساله بشود مطرح است.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.