stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444684
  • 22 مرداد 1401 - 19:25
1

نخست‌وزیر هم فراماسونر بوده! 

نخست‌وزیر هم فراماسونر بوده! 
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:  احمد زیدآبادی (فعال سیاسی و رسانه‌ای) در یادداشتی نوشت: حسین شریعتمداری مدعی شده است که در اوایل دهۀ هشتاد دو تن از کارشناسان برجستۀ امنیتی اعلام کردند که مهندس موسوی “ماسون” است! اگر در اوایل دهۀ هشتاد مشخص شده است که مهندس موسوی “ماسون” است؛ پس چرا بعد از آن تاریخ به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزیده شده و در انتخابات سال ۸۸ صلاحیتش در مقام نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تأیید شورای نگهبان رسیده است؟
با وجود آگاهی از ماسون بودن مهندس موسوی، آیا انتصاب و تأیید صلاحیت او هر دو اقدامی مجرمانه و مستوجب محاکمه نیست؟ مدیرمسئول کیهان با طرح این قبیل اتهامات، به زعم خود می‌خواهد آبروی مهندس موسوی را بریزد، اما ظاهراً متوجه نیست – شاید هم باشد! – که با این شیوه جای کمترین اعتبار و آبرویی برای کل نظام باقی نمی‌گذارد!
نظامی که یک ماسون در هشت سال دوران حساس جنگ، نخست وزیر آن بوده و از جیک و پیک مسائل امنیتی آن خبر داشته است، دیگر چگونه می‌توان کوچکترین اعبتار و صلاحیتی برای دستگاه‌های  آن قائل بود؟ من تاکنون به برخی نوشته‌های کیهان با زبان طنز واکنش نشان می‌دادم اما با این سرعتی که مدیر مسئول این روزنامه در پیش گرفته، دیگر زبان طنز هم پاسخگو نیست.
جناب! یک کم آهسته‌تر تا بشود گاهی حداقل سر به سرت گذاشت!   حالا درسته که از احتمال امضای توافقنامۀ برجام ناراحتی و به هر دری می‌زنی تا سدّ راه آن شوی، اما چسباندن اتهام “ماسون” به میرحسین که راهش نیست!
ماسون خواندن میرحسین آخر چه دخلی به احیای برجام دارد؟ از رفقای خودت ناراحتی بعد تلافی‌اش را سر میرحسین درمی‌آوری؟  امان از دست میرحسین که وسط این معرکۀ تصمیم‌گیری نهایی برای رد یا قبول برجام، به کیهانیان بهانه داده است تا دق دلی‌شان از دست هم جناحی‌هاشان را جای دیگری خالی کنند! برادر تو که سکوت کرده بودی این چند صباح هم روش!

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.