stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444655
  • 22 مرداد 1401 - 18:53
1

آمارهای منفی استقلال پس از باخت مقابل سپاهان

آمارهای منفی استقلال پس از باخت مقابل سپاهان

تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل شاگردان مورایس، آمارهای منفی مختلفی را به ثبت رساند.

قلم | qalamna.ir :

در نخستین دیدار از لیگ برتر بیست و دوم، استقلال و سپاهان از ساعت ۱۹ جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که بازی با دو گل به نفع سپاهان تمام شد و استقلال در زمین خود شکست خورد.  

این باخت در حالی رقم خورد که استقلالی‌ها برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در هفته اول و در یک بازی خانگی تن به شکست دادند. آخرین شکست استقلال در مسابقات رسمی به فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد که این تیم مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی با ۲ گل شکست خورد. آبی‌های پایتخت با گذشت ۳۳۳ روز از این بازی و طی شدن ۳۳ بازی رسمی، مقابل زردپوشان اصفهانی تن به شکست دادند.

آبی‌پوشان پایتخت در این بازی آمارهای مختلفی برجای گذاشتند که باعث شد علاوه بر شکستن رکورد شکست‌ناپذیری، اتفاقات و آمارهای دیگری به ثبت برسد.

استقلال در ثبت و ادامه روند شکست‌ناپذیری خود یک آمار دیگر بر جای گذاشته بود؛ آبی‌ها در ۳۳ بازی بدون شکست خود هیچ وقت از حریف خود ۲ گل عقب نیفتاده بودند و آخرین رقابتی که استقلالی‌ها با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاده بودند به همان بازی مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد.

آخرین تیمی که توانسته بود بیش از یک گل به استقلال بزند، مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بود که اتفاقا آن بازی هم در استادیوم آزادی برگزار شده بود اما در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند آن بازی را با پیروزی ۳ بر ۲ پشت سر بگذارند.

استقلال پس از ۷ بازی رسمی که آخرین بازی به داربی ۹۸ بازمی‌گردد، از حریف خود عقب افتاد اما برعکس بازی‌های قبلی، این بار استقلال نتوانست نتیجه را جبران کند و در نهایت مقابل سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر شکست خورد. آبی‌های پایتخت فصل گذشته تنها در ۲ بازی از حریف خود عقب افتادند که هر ۲ بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

آخرین شکست خانگی استقلال هم مقابل سپاهان در لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رقم خورد که در آخرین بازی آن فصل، سپاهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد آبی‌های پایتخت بگذرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.