stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444633
  • 22 مرداد 1401 - 14:55
0

هفت نفر از عوامل تیراندازی گوهردشت کرج دستگیر شدند

هفت نفر از عوامل  تیراندازی گوهردشت کرج دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

سردارعباسعلی محمدیان روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی البرز اظهارداشت:  هفتم تیرماه سال جاری  در پی  تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع  یک فقره درگیری مسلحانه در یک واحد صنفی تعویض روغنی در منطقه اوقافی های کرج که منجر به فوت یک نفر شد بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد یکی از شهروندان هدف گلوله چند نفر فرد ناشناس قرار گرفته و ضاربان بلافاصله از محل متواری شده اند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس بلافاصله ۲ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند که پلیس توانست پنج نفر دیگر از اعضای این درگیری شناسایی و دستگیر کند.
سردار محمدیان با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می شود و ما به هیچ وجه این حرکات را تاب نمی آوریم گفت: پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه ای می زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

 وی گفت: آمار کشفیات سلاح گرم در این استان ۶۸ درصد افزایش یافته و خرید، فروش ، حمل و نگهداری سلاح گرم جرم است و پلیس با بدون اغماض با مجرمان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز  افزود: دشمن به دنبال ناامن جلوه دادن امنیت کشور ما است و ما نیز نقشه های پوچ و شوم آنها را خنثی خواهیم کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به نقش رسانه ها در ماموریت های پلیس اشاره کرد و خاطرنشان کرد:  امروز پلیس با همکاری رسانه ها با رویکرد جامعه محوری برای ارتقا سطح امنیت و پیشگیری از جرایم گام برمی دارد.

سردارمحمدیان  با بیان اینکه وظیفه خبرنگار هدایتگری و آگاهی بخشی به جامعه است بر تعامل بیشتر رسانه ها و پلیس به منظور ارتقا احساس امنیت در بین مردم تاکید کرد؛ یادآورشد: رسانه ها حلقه بین مردم و پلیس هستند و اعتماد مردم به رسانه ها در انعکاس اخبار صحیح و به موقع می تواند به پلیس کمک شایانی کند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.