stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 444364
  • 18 مرداد 1401 - 18:53
1

پرسپولیس – مهاجم خارجی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

پرسپولیس – مهاجم خارجی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

با وجود اینکه برخی باشگاه‌های لیگ برتری در جذب بازیکن خارجی موفق عمل کرده‌اند، پرسپولیسی‌ها در این امر ناکام بوده‌اند.

قلم | qalamna.ir :

چند ماهی است که باشگاه پرسپولیس قصد دارد مهاجمی خارجی را به خدمت بگیرد تا اینگونه خط حمله خود را تقویت کند. در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی همچون کاسیانو، آلیسون سافیرای، الف مانگا و یورگن لوکادیا مطرح شدند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند. در این میان باشگاه پرسپولیس هم که به شدت توسط هوادارنش تحت فشار قرار گرفته، در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد این باشگاه همچنان در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف است و هواداران نگران نباشند‍!

در این میان سکوت رضا درویش درباره حواشی این باشگاه و مشکلات جذب مهاجم خارجی بسیار عجیب است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به نظر می‌رسد به خاطر ناموفق بودن در جذب مهاجم خارجی و اجرایی نشدن برنامه‌های آماده‌سازی پرسپولیس رابطه چندان صمیمی با گل‌محمدی ندارد، ترجیح داده در این شرایط سکوت اختیار کند و وارد فضای رسانه‌ای نشود تا نوعی کارها در سکوت پیش برود. البته شاید هم یکی از دلایل سکوت مدیرعامل پرسپولیس، نداشتن دلایل قانع کننده برای هواداران باشد.

در حالی که نزدیک به دو ماه از تلاش پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی زمان می‌گذرد، باشگاه‌هایی چون نساجی، آلومینیوم، سپاهان، مس رفسنجان و گل‌گهر در جذب بازیکن خارجی موفق عمل کرده‌اند. برخی مدیران پرسپولیس مانند محمد محمدی مدعی کارشکنی دشمنان و دلالان در جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس هستند اما هیچ‌کدام از این دلایل نتواسته تا به حال، هواداران پرسپولیس را قانع کند.

پرسپولیس در حالی ۴ روز دیگر باید در آغاز لیگ بیست‌ودوم به مصاف ذوب‌آهن برود که مهدی عبدی، تمیروف و حامد پاکدل را در خط حمله در اختیار دارد که فصل قبل آمار قابل قبولی از خود به ثبت نرساندند. حالا باید دید در این میان بالاخره مدیران پرسپولیس می‌توانند مهاجمی خارجی به خدمت بگیرند یا خیر؟

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.