stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 444252
  • 16 مرداد 1401 - 18:54
1

انتقاد دختر شمشیرباز ایران از مسئولان ورزش البرز: خبر ندارند به قونیه می روم!

انتقاد دختر شمشیرباز ایران از مسئولان ورزش البرز: خبر ندارند به قونیه می روم!

ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز حتی اطلاع ندارد که ورزشکارش به بازی های کشورهای اسلامی می رود و هر کسی جای من باشد ناراحت می‌شود. 

قلم | qalamna.ir :

پریماه برزگر در گفت و گو با ایسنا در مورد اینکه اداره کل ورزش و جوانان البرز از اعزام این ورزشکار به بازی های کشورهای اسلامی قونیه بی اطلاع است، بیان کرد: من برای بازی های آسیایی آماده می شدم که بازی ها به تعویق افتاد و سپس راهی قهرمانی جهان  شدم که هیات شمشیربازی البرز با وجود اینکه اطلاع داشت اما این مسئله را به اداره ورزش و جوانان البرز انتقال نداد. الان هم باورم نمی شود که در مورد اعزام من به بازی های کشورهای اسلامی هیچ اطلاعی نداده اند در حالی که خود من هفته پیش به هیات گفته بودم که به بازی ها می‌روم. من هیچ حمایتی از سوی هیات شمشیربازی و اداره کل ورزش و جوانان البرز نشدم. هیات ها و اداره کل شهر های مختلف در آستانه اعزام به بازی ها، از ورزشکارانشان حمایت داشتند اما در مورد استان من این اتفاق رخ نداد. 

برزگر در مورد اینکه تمرینات خود را در تهران انجام می دهد، گفت: سه سال است که پایم را در سالن شمشیربازی کرج نگذاشته‌ام و تمریناتم را در تهران انجام می‌دهم. ۱۰ سال است تنها ورزشکاری هستم که برای این استان مدال انفرادی و تیمی شمشیربازی را می گیرد و این گلایه را دارم که از اعزام تنها ورزشکارانشان بی اطلاع هستند.  هفته پیش که به هیات اطلاع دادم که به بازی ها می روم، بحث ها و حواشی تکراری را مطرح کردند. اصلا نمی دانم که در آن هیات چرا باز است و دقیقا دارند چه کاری در آن هیات انجام می دهند؟

او در پاسخ به پرسش که  تلاش می کند این توجهی بر روی عملکردش در بازی های کشورهای اسلامی تاثیر گذار نباشد؟ تاکید کرد: من که همیشه عادت دارم تنها به مسابقه بروم و بیایم. من به مسابقات قهرمانی جهان رفتم و رنکینگم ۸۸ پله صعود داشت. خدا را شکر خوب بازی کردم اما از آن مسابقه بی‌اطلاع بودند. برای بازی های کشورهای اسلامی که کاروان از ایران می‌رود و اسامی ورزشکاران اعزامی مشخص بوده، مگر می شود ندانند که من دارم اعزام می شوم؟

او افزود: ۱۰ سال است که هیات شمشیربازی خوبی نداریم. حتی من هر روز برای تمرین به تهران می رفتم و بر می‌گشتم با این حال نخواستم  برای استان دیگری بازی کنم و صبر کردم شاید شرایط بهتر شود اما دیگر با این برخورد هر ورزشکاری باشد، دلش می‌شکند. من ۱۰ سال است که به تنهایی دارم برای استان نتیجه می‌گیرم. در مسابقات کشوری به تنهایی تیم را تا فینال می برم و نتایج موجود است، با این وجود باز هم شاهد بی‌توجهی‌ها هستم. من چهارشنبه عازم بازیها می‌شوم اما اطلاع ندارند که حتی ورزشکار دارند. در بی‌خبری دارم می‌روم و هر کسی جای من باشد ناراحت می شود. 

برزگر در مورد آمادگی خود گفت: با تمریناتی که داشتیم، شرایط خوب است اما حریفان ما سخت هستند. بازیکن تیم آذربایجان در مسابقات  قاهره دوم دنیا شد. تیم الجزایر یک بازیکن فرانسوی دارد. یکی از بازیکنان ازبکستان جزو ۱۶ نفر المپیک شد و در واقع کار راحتی در بازی های کشورهای اسلامی نداریم اما تلاش خود را می کنیم. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.