stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 444121
  • 14 مرداد 1401 - 20:35
1

برق ۹۰۴ مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد

برق ۹۰۴ مشترک پرمصرف در اهواز قطع شد
خوزستان - مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برق ۹۰۴ مشترک اداری، کشاورزی و تجاری در مناطق پنجگانه توزیع برق اهواز که از دستورالعمل ابلاغی بیشتر مصرف کرده اند طی هفته جاری در راستای پایداری و کنترل بار شبکه برق قطع شد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به تداوم کنترل، نظارت و پایش لحظه‌ای مصرف برق ادارات و مراکز تجاری اظهار کرد: در این راستا و طی عملکرد مرکز پایش، تعداد هفت هزار و ۴۳۷ مشترک تحت نظارت این شرکت به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار مصرف بیش از حد مجاز دریافت کردند.

وی افزود: صنعت برق با تمام توان در این شرایط سخت آب و هوایی با توجه به گرمای ۵۰ درجه و گرد و غبار تلاش می‌کند تا بتواند برق مستمر و پایداری را به شهروندان ارایه دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز نصریج کرد: با فعالیت مرکز پایش انرژی به صورت روزانه ۱۲۰مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

عباس شیاری عنوان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند به راحتی مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

وی بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف هستند مصرف برق خودرا با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.