stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 444115
  • 14 مرداد 1401 - 20:00
3
امام جمعه خرمشهر:

خبرنگاران در خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند

خبرنگاران در خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند
خوزستان - امام جمعه خرمشهر با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای هستند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع این شهر افزود: جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی مخصوصا در بعد رسانه‌ای و ادراکی است که خبرنگاران با حضور به موقع بسیاری از فتنه های دشمنان را علیه جمهوری اسلامی خنثی کردند.

حجت الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه خبرنگار در جمهوری اسلامی باید حق محور، حق طلب، حقگو و به دنبال اثبات حقانیت باشد، گفت: روح حاکم بر خبرنگار انصاف و صادقت، غیرت ملی و دینی است.

وی خبرنگاران را سربازان وطن، انقلاب و مردم دانست پ افزود: خبرنگاران کارهای بزرگی انجام دادند و در راه حفظ وطن شهدای بسیاری تقدیم کردند.

امام جمعه خرمشهر با گرامیداشت یادوخاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: خبرنگاران چشم و گوش مردم بوده و مردم صاحبان انقلاب اسلامی هستند لذا باید در همه جلسات علنی شرکت کنند و بر اساس مصالح ملی قلم بزنند.

حقوق بشر مفیدی غیر از اسلام نمی‌شناسیم

حجت‌الاسلام عادل پور با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: ما حقوق بشر مفیدی برای بشریت غیر از اسلام نمی‌شناسیم؛ اگر از اسلام، آموزه‌های رسول الله و اهل بیت عصمت و طهارت استفاده شود به نفع بشریت است.

وی افزود: در چندین دهه گذشته کشورهای اسلامی دیدند که اعلامیه حقوق بشر در بعد معنوی هیچ حرفی برای گفتن نداشت از این رو بر آن شدند اعلامیه ای در چارچوب اسلام ارائه دهند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه اعلامیه‌ای بعد از کنفرانس اسلامی در سال ۱۳۶۹ قمری در قاهره به تصویب رسید و برای جهان ارائه شد، اظهارداشت: متاسفانه اولین کسانی که این اعلامیه حقوق بشر اسلامی را نقض کردند برخی از کشورهای اسلامی مثل عربستان و مصر بودند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.