stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 443887
  • 12 مرداد 1401 - 15:07
2

آیا بنی تمیم فوتبال خوزستان را قربانی لابی تهرانی ها کرد؟

آیا بنی تمیم فوتبال خوزستان را قربانی لابی تهرانی ها کرد؟
خوزستان - تعویض رئیس هیئت فوتبال استان توسط مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال به سود لابی تهرانی ها و ضربه بزرگی به فوتبال این خطه بویژه در آستانه ورود تیم های استان به لیگ های برتر و آزادگان و ثبت قراردادهای بازیکنان را ایجاد کرده است.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل ورزش جوانان خوزستان در اقدامی قانون شکنانه و بدون توجه به آیین نامه‌ و مقررات ویژه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و همچنین قوانین فیفا اقدام به برکناری طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان و انتصاب یکی از همشهریان بدون سابقه خود بعنوان سرپرست این هیات کرده است!

اقدام بنی تمیم علاوه بر اینکه تخلف قانونی است، شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال به سود لابی تهرانی ها و ضربه بزرگی به فوتبال خوزستان بویژه در آستانه ورود تیم های استان به لیگ های برتر و آزادگان و ثبت قراردادهای بازیکنان را ایجاد کرده است.

متاسفانه بنی تیم طی ماه های اخیر با عملکرد ضعیف خود موجب رکود و سکون ورزش استان، تخریب و تعطیلی ورزشگاه های تختی و الغدیر، ایجاد مشکلات مالی برای تیم های لیگ برتری و دسته یکی، بی توجهی به ورزش بانوان، عدم کمک مالی به تیم های محلات و در نتیجه سپردن توزیع امکانات ورزشی به دفاتر نمایندگان مجلس شده است.

انتظار می رود پیش از اینکه اقدام وی زمینه ساز ورود نهادهای نظارتی و AFC و تحمیل هزینه های سنگین بر فوتبال خوزستان شود، استاندار و نمایندگان مجلس موضوع فوق را پیگیری و به وزیر مربوطه تذکرات جدی دهند.

 

منبع: هورنیوز

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.