stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 443885
  • 12 مرداد 1401 - 10:53
2

پلیس راهور: تردد کامیون‌های میکسر در شهر همدان ضابطه‌مند شد

پلیس راهور: تردد کامیون‌های میکسر در شهر همدان ضابطه‌مند شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این اقدام در هماهنگی با انجمن بتن سازان شهر همدان و در راستای ساماندهی نحوه فعالیت و تردد این خودروها با هدف نظم بخشی به ترافیک شهری و تسهیل و روان سازی تردد خودروها انجام شده است. 

وی اظهار داشت: بیان کرد: بر همین اساس تردد این خودروهای سنگین(میکسرها) تنها در ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها نیز  ۱۴ تا ۱۷ در محدوده مرکزی شهر همدان مجاز است و تردد در ساعاتی غیر از زمان مشخص شده، تخلف محسوب شده و مالک(راننده) خودرو اعمال قانون خواهد شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به نظارت دقیق پلیس راهور بر رعایت موضوع مهم ظرفیت حمل بار کامیون های میکسر، تصریح کرد: ظرفیت و میزان حمل بار این خودروها مشخص است و تردد میکسرها با بار بیش از ظرفیت مجاز موجب آسیب زیرساخت‌ها و ابنیه شهری می شود که برهمین اساس پلیس با این تخلف نیز برخورد قانونی می کند.

به گفته رییس پلیس راهور شهرستان همدان، ۱۵۰ دستگاه کامیون میکسر فعال در شهرستان همدان با اجرای این طرح و هماهنگی انجام شده ساماندهی شده و همچنین این خودروها ملزم به نصب برچسب مربوطه بر بدنه(در جلو) به منظور شناسایی و رصد نحوه فعالیت و تردد براساس موارد ابلاغی شدند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.