stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 443883
  • 12 مرداد 1401 - 10:53
1

بیشترین حجم ترافیک پایتخت در مناطق غربی است

بیشترین حجم ترافیک پایتخت در مناطق غربی است
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای پایتخت اظهار کرد: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت صورت گرفت، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: هم اکنون در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

سرهنگ رازقی بیان داشت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیک سنگینی است.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیک صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ رازقی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه نواب نیز گفت: خیابان کارگر و بزرگراه سعیدی موازی بزرگراه نواب است به همین منظور، رانندگان می توانند از این مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.