stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 443881
  • 12 مرداد 1401 - 10:53
2

سردار اشتری: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

سردار اشتری: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از روابط عمومی دفتر امام جمعه همدان، سردار «حسین اشتری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار و هوشمندی در مسیر پیشرفت قرار دارد، اظهار داشت: در کنار حمایت پلیس  از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، لازم است تا مردم و دستگاه‌های مسئول نیز مجموعه نیروی انتظامی را کمک کنند.

وی با بیان اینکه در برخورد با جرائم حوزه اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است، افزود: اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مفاسد، نظم بخشی به ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با مواد مخدر از جمله اقدامات موثر و قابل توجه نیروی انتظامی است که نشان می دهد این مجموعه یک بُعدی نبوده و در همه ابعاد در حال انجام وظیفه است.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین از اقدامات و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان همدان قدردانی کرد و اظهار داشت: پلیس استان همدان در حوزه پیشگیری و پیگیری جرائم، پیشرفت خوبی داشته است.

سردار اشتری با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان از مجموعه فراجا، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود، حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در این حوزه به انجام وظیفه می‌پردازد.

اقتدار نیروی انتظامی منجر به کسب موفقیت و نظم عمومی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اقتدار نیروی انتظامی منجر به موفقیت در مسیر تحقق نظم عمومی می شود، گفت: نظم عمومی و اقتدار مکمل یکدیگر هستند.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» با بیان اینکه متاسفانه در شرایط فعلی، آسیب‌ها و معضلات فرهنگی، بسیار وسیع است اظهار داشت: برآیند زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی در سراسر کشور و استان همدان، در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی با وجود آنکه با وسعت فراوانی از فعالیت‌ها روبروست اما پیگیری‌ها و عملکرد آن جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از دغدغه‌مندی و همراهی‌های فرماندهی انتظامی استان، گفت: در موضع گیری‌ها و فعالیت‌های ناجا اقتدار مورد انتظار در این مجموعه را مشاهده می‌کنیم.

آیت الله  شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه در مسیر انجام کار حق و درست نباید از هیاهوها ترسید، اظهار داشت: کار درست و حق نیازمند حمایت است.

وی با اشاره به آمار موجود در رابطه با بِزِه‌ها در استان همدان، گفت: آخرین آمارها در حوزه آسیب‌ها و مشکلات نشاندهنده آن است که جامعه به سمت و سوی کاهش این مشکلات پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: نیروهای متولی ایجاد نظم در جامعه مورد تمجید امیرالمومنین(ع) بودند و لذا باید بدانیم که این لباس، لباس مقدسی و فرصت امروز، فرصت مغتنمی است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.