stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 443877
  • 12 مرداد 1401 - 2:52
1

رهایی گروگان‌ها با سرعت عمل پلیس در آجودانیه تهران

رهایی گروگان‌ها با سرعت عمل پلیس در آجودانیه تهران
قلم | qalamna.ir :

سردار سرتیپ حسین رحیمی درباره گروگانگیری روز سه شنبه در آجودانیه تهران گفت: حدود ساعت ۱۷ امروز(سه شنبه) همکاران کلانتری ۱۶۴ قائم درحال گشت زنی به رفتار خارج از عرف یک دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند و به آن دستور ایست می‌دهند که متاسفانه راننده خودرو توجهی نکرده و اقدام به فرار و همچنین تیراندازی به سمت پلیس می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به شلیک متقابل پلیس به سمت خودروی متهمان افزود: در ادامه این تعقیب و گریز خودروی متهمان وارد منطقه آجودانیه شد و پس از ورود به کوچه‌ای بن بست وارد یک باب آپارتمان‌ که در آن باز بوده می‌شوند. متهمان در ابتدا با یکی از همسایه‌ها که در راهرو بود درگیر می‌شوند و در ادامه به طبقه پنجم ساختمان رفته و با شکستن در واحد مسکونی در این طبقه وارد منزل یکی از ساکنین می‌شوند و سه نفر از اهالی این آپارتمان شامل زن، مرد و دختر خانواده را به گروگان می‌گیرند.

سردار رحیمی با بیان اینکه به محض اطلاع از حادثه گروگانگیری سریعا تمهیدات لازم با به کارگیری تیم‌های نوپو، پلیس آگاهی پلیس پیشگیری به کار گرفته شد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سریعا در محل حضور پیدا کرده و از نزدیک فرماندهی و کنترل عملیات را در دست گرفتم.  

وی با اشاره به انجام گفت‌ وگو و مذاکره با گروگانگیرها افزود: با استفاده از گروه رهایی گروگان، در نهایت عملیات ویژه و برق‌آسای گروه نوپو انجام و در چند دقیقه گروگانگیرها دستگیر و خلع سلاح کردیم و گروگان‌ها را نجات دادیم.  

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه گروگان‌ها در کمال صحت و سلامت هستند و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نشده، گفت: گروگانگیرها برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور معاون دادستان تهران سرپرست دادسرای ناحیه یک افزود: با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که به دنبال به چالش کشیدن امنیت شهر و شهروندان هستند برخورد جدی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.