stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 443845
  • 11 مرداد 1401 - 18:54
1

آماده‌باش صهیونیست‌ها از ترس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین

آماده‌باش صهیونیست‌ها از ترس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از برخی اقدامات جهت آمادگی برای مقابله با عملیات‌های مختلف جنبش جهاد اسلامی در پی بازداشت یکی از رهبران این جنبش خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از سایت العربی الجدید، ارتش رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه رسمی اعلام کرد، در راستای آمادگی برای مقابله با عملیات‌های مختلف جنبش جهاد اسلامی از جمله تیراندازی در مرزها در پی بازداشت بسام السعدی، از رهبران این جنبش، مسیرهای اطراف شهرک‌های غلاف غزه و گذرگاه بیت حانون را مسدود کرده و تغییری را در حرکت قطارهای عسقلان-سدیروت اعمال کرد.

این ارتش در بیانیه خود اعلام کرد، مسیرهای منتهی به مناطق کشاورزی (شهرک‌های مرزی اسرائیل) واقع در غرب جاده ۲۳۲ مسدود شدند، همچنین از چهارراه شهرک زکیم تا خیابان گذرگاه بیت‌حانون و نیز مسیر مواصلاتی دو شهرک یاد مردخای و نیر عام و همینطور مسیر شهرک نیرعام تا گذرگاه کرم ابوسالم مسدود شدند و ساحل شهرک زکیم نیز تعطیل شد.

همچنین سایت رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این اقدامات در راستای آمادگی برای واکنش احتمالی جنبش جهاد اسلامی در پیش گرفته شدند و اسرائیل به سرعت تصاویر بسام السعدی را در اتاق‌های بازجویی پخش کرد تا نشان دهد او هنوز زنده است.

تهدید مقاومت

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از بازداشت السعدی نیروهای خود را بسیج کرده و نیروها و یگان‌های مبارزه خود را به حالت آماده‌باش درآورده است.

این گردان‌ها در بیانیه کوتاهی اعلام کردند، آماده‌باش نیروها در راستای عمل به تکلیفمان در برابر خصومتی که علیه شیخ بسام السعدی، رهبر برجسته ما و خانواده او در جنین صورت گرفته، آغاز شد.

باشگاه اسیر فلسطینی پیشتر در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرده بود که نیروهای اشغالگر شیخ بسام راغب السعدی، اسیر آزاده و از رهبران جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند، همچنین اشرف زیدان الجدع، داماد او نیز از شهرک برقین در غرب جنین که در منزل السعدی حضور داشته، بازداشت شد.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.

این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که اتفاقات شب گذشته در جنین ثابت کرد که مقاومت بهترین گزینه برای پایان دادن به تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

گروه‌های مقاومت ضمن تسلیت شهادت ضرار الکفرینی جوان فلسطینی در اردوگاه جنین، مسئولیت کامل جان و سلامت شیخ السعدی را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانستند و تاکید کردند که بازداشت مبارزان فلسطینی در جنین و طوباس هرگز فلسطینیان را از ادامه راه جهاد و مقاومت بازنمی‌دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.