stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 443844
  • 11 مرداد 1401 - 18:54
2

انتقاد رییس فدراسیون جانبازان و معلولین از مالیات فدراسیون‌های ورزشی

انتقاد رییس فدراسیون جانبازان و معلولین از مالیات فدراسیون‌های ورزشی

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون گفت: موضوع مالیات فدراسیون‌های ورزشی شرایط سختی را برای فدراسیون‌ها ایجاد کرده که باید از سوی مسئولین بالادستی زودتر حل و فصل شود.

قلم | qalamna.ir :

محمد شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با انتقاد از شرایط به وجود آمده پیرامون موضوع مالیات فدراسیون‌ها اظهار کرد: این موضوع مالیات باید  زودتر حل و فصل شود، در این شرایط سخت که فدراسیون‌ها با آن مواجه هستند، اینکه سازمان مالیات بخواهد حساب فدراسیون‌ها را خالی کند، به دور از حمایت است. در حال حاضر بودجه ما فقط جوابگوی اعزام ها و اردوها است و این زیبنده روسای فدراسیون‌ها نیست که با چنین مشکلی مواجه شوند و حتی سازمان مالیاتی از فدراسیون‌ها به خاطر پر نکردن اظهارنامه‌های مالیاتی در طی سال‌های گذشته دسته چک بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره های قبل از حضور من در فدراسیون جانبازان و معلولین، اظهارنامه مالیاتی پر نشده بود و این کار بعد از حضور من صورت گرفت. البته هنوز از حساب ما پولی برداشت نشده است اما تلاش می‌کنیم موضوع را پیگیری کنیم. این موضوع باید به طور ویژه از سوی مقامات حل و فصل شود، البته سجادی هم پیگیر است.

اسبقیان تصریح کرد: فدراسیون‌ها به ویژه ما با این رقم ها که تنها از طرف کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت می شویم، این به دور از روح ورزش است حساب‌ فدراسیون‌ها به خاطر بدهی مالیاتی خالی شود، خواهش می کنم مسئولان مالیاتی همکاری و حمایت‌های لازم را در این زمینه با فدراسیون‌ها داشته باشند.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین افزود: بدهی مالیاتی فدراسیون ما بالغ بر ۵، ۶  میلیارد است، البته روسای قبلی هم مقصر نیستند، چون فکر می‌کردند که این مالیات تعلق نمی‌گیرند ولی الان تعلق گرفته است. الان در حال پیگیری هستیم و تا الان اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در پایان همچنین درباره وضعیت تیم پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: ۵ شناگر اعزامی شرایط بسیار خوبی دارند و من فکر می کنم بچه ها شنا با مدال از این بازی‌ها برمی گردند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.