stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 443709
  • 09 مرداد 1401 - 18:52
1

سرقت ۳ میلیاردی از منزل خواهر/راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد

سرقت ۳ میلیاردی از منزل خواهر/راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه از پلیس تهران، سرهنگ سید قاسم موسوی فر اظهارداشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در محله بی سیم که سه میلیارد ریال اموال با ارزش از قبیل طلا و تلفن همراه و اثاثیه منزل سرقت شده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی مشخص شد سارق بدون تخریب قفل و با استفاده از پنجره وارد منزل مال باخته شده و از طریق پنجره کلیه اموال سرقتی را نیز انتقال داده است.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم خبر داد و گفت:  هنگامی که مال باخته با سارق روبرو شد، شاکی اظهار کرد سارق برادر همسرش می باشد و در واقع سارق از منزل خواهرش سرقت کرده است.

طرح جمع آوری معتادین پر خطر در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در پایتخت و جمع آوری ۴۷۶ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر، کلانتری های تهران بزرگ  پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شدند، آنها را منتقل کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: در اجرای این طرح تعداد ۴۷۶ نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب سطح تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرقت ۳ میلیاری از منزل خواهر/راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد

بازداشت سارق باطری خودروها سواری

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای باطری خودروهای سواری با ۲۱ فقره سرقت در محدوده خزانه خبر داد.

سرهنگ  امیر هوشنگ امیری بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و لوازم یدکی خودرو در محدوده خزانه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های اطلاعاتی انجام شده، ماموران کلانتری خزانه موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شدند که علاوه بر سرقت به مالخری اموال مسروقه نیز می پرداخت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران اظهارکرد: پس از هماهنگی های قضایی، متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان ۲۱ باطری خودروهای سواری که به  شیوه قیچی کردن سرقت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به سرقت باطری های کشف شده از خودروهای سواری اعتراف کرد و کلیه مال باختگان شناسایی شدند.

کشف پمپ های آب قاچاق

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۲۵ پمپ آب قاچاق در پی توقیف یک دستگاه خودروی نیسان در محدوده بهارستان خبر داد.

سرهنگ  جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری بهارستان با اشراف اطلاعاتی خود از ورود یک دستگاه نیسان  حامل محموله قاچاق به محدوده بهارستان مطلع و طی یک سری اقدامات تخصصی این خودرو  را در محدوده خیابان شمیران نو توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از نیسان  توقیفی، ۱۲۵ عدد پمپ آب خارجی قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد که ارزش محموله کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگری سارقان ۵۰ میلیاردی در تهران

جانشین پلیس تهران بزرگ از انهدام دو باند سارقان منزل و کشف هفت فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر ۵۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بودند.

سردار حمید هداوند در این خصوص  بیان داشت: اردیبهشت ماه امسال شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان چند فقره سرقت منزل به کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در رصدهای پلیسی به دست آمد، اعضای دو باند سارقان منزل با همکاری یکدیگر در تیم های دو تا ۶ نفره سرقت ها را انجام دادند.

وی عنوان کرد: با تلاش همکارانم سر کرده این دو باند شناسایی و در ادامه با شناسایی مخفیگاه آنان، هر ۶ سارق عضو این دو باند در عملیات های منسجم پلیسی دستگیر شدند.

جانشین پلیس تهران ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به هفت فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند با شیوه های مختلفی از قبیل پنجره رویی؛ توپی زنی با استفاده از خودرو های پلاک مخدوش سرقت ها را مرتکب شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تعدادی از اموال به سرقت رفته از مخفیگاه متهمان کشف و مالکان این اموال شناسایی شده است ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرقت ۳ میلیاری از منزل خواهر/راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد

فروش موتورسیکلتی سرقتی در فضای مجازی

سرکلانترسوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق موتورسیکلت که پس از سرقت آن ها را در فضای مجازی با همکاری همدستشان می فروختند، خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۰۷ فلسطین در رصدهای اطلاعاتی خود موفق به شناسایی دو سارق  شد که اقدام به سرقت موتورسیکلت از سطح شهر می کردند و آنها را در فضای مجازی با همکاری مالخری می فروختند.

وی با بیان اینکه سارقان شیوه خاصی برای فروش موتورسیکلت ها داشتند افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان با سرقت موتورسیکلت مشخصات آن را تغییر می دادند و به عنوان موتورسیکلت اصیل به فروش می رساندند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بابیان اینکه متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، ادامه داد: از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که همه آنها را در فضای مجازی برای فروش آگهی کرده بودند.

راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری راننده تاکسی اینترنتی که با خیانت در امانت ۲۰ دستگاه تلفن همراه را سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی عزیزخانی بیان داشت: بیست و نهم اردیبهشت ماه شهروندی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مراجعه و شکایت خود را در اتباط با خیانت در امانت و کلاهبرداری از راننده تاکسی اینترنتی اعلام و اظهار داشت، ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در خیابان شمشیری تعداد ۲۰دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل های متفاوت و یک دستگاه PS۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و  تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس های تلفنی ام نیست.

وی عنوان کرد: با وصول و ارجاع پرونده به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه پی جویی و کشف جرم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و راننده خودروی تاکسی اینترنتی به نام کامران شناسایی و ضمن هماهنگی با بازپرس پرونده، راننده  به عنوان تنها سرنخ پرونده به این یگان دعوت شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه از کامران در راتباط با سرقت اموال شاکی و خیانت در امانت تفهیم اتهام شد که متهم با عنایت به مستندات موجود و اظهارات متناقص خود به بزه ارتکابی معترف و اظهار داشته که زمانی که متوجه وجود تعداد ۲۰ دستگاه تلفن همراه در داخل بسته می شود وسوسه شده و پس از ربودن اموال با همکاری فردی با متصدی واحد صنفی در محدوده ستارخان فروخته ام.

فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با احضار متصدی فروشگاه وی مدعی بود دو دستگاه تلفن همراه خریده است که در پی جویی های انتظامی در نهایت به مالخری تلفن های همراه و پنهان کردن آن ها در پشت بام منزل مسکونی اش اعتراف کرد.

سرقت ۳ میلیاری از منزل خواهر/راننده تاکسی اینترنتی سارق از آب در آمد

سارقان نیسان های عبوری بازداشت شدند

رییس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان به هشت فقره سرقت از نیسان های عبوری اعتراف کردند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های مسلحانه از رانندگان خودروهای عبوری در جنوب تهران رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۶ مرد جوان با جعل عنوان مامور پلیس در جاده‌های کهریزک، حسن آباد و نورآباد با توقیف و  بستن دستان رانندگان خودروهای عبوری آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با تهدید سلاح کلت کمری که در دست داشتن بار خودروها از قبیل پارچه، روغن صنعتی، مس، آلومینیوم و مواد غذایی را سرقت  کرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهمان از خودروهای فاقد پلاک استفاده می کردند بیان کرد:  با رصدهای اطلاعاتی گسترده کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند خشن شدند و درگام بعدی کارآگاهان دریافتند، متهمان با همین شگرد دست به سرقت‌های مسلحانه دیگری در جاده‌های جنوبی تهران زدند و همگی آنها در یک خانه مجردی در جنوب تهران ساکن هستند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: با کسب مجوزهای لازم قضایی هر ۶ سارق  در یک عملیات دستگیر و از این مکان یک کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به هشت فقره سرقت مسلحانه از نیسان‌های عبوری در جنوب تهران اعتراف کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.