stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 443657
  • 08 مرداد 1401 - 22:52
0

استاندار تهران: عملیات خارج کردن گل و لای امامزاده داود(ع) پایان یافت

استاندار تهران: عملیات خارج کردن گل و لای امامزاده داود(ع) پایان یافت
قلم | qalamna.ir :

استانداری تهران، محسن منصوری در مورد وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان در امامزاده داوود (ع) تصریح کرد: کارهای اولیه و یافتن مفقودان در امامزاده داوود (ع) انجام شده و اکنون عملیات لایروبی و خارج کردن گل و لای از امامزاده به اتمام رسیده و لایروبی مغازه ها و رستوران اطراف در حال انجام است و یکهزار نفر دیروز و امروز در حال خدمات رسانی در این منطقه هستند و اکنون باید وارد فرآیند اصلاح و بازسازی شویم.

استاندار تهران ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه سیل و آرزوی سلامت برای مصدومین این حادثه اظهار داشت: دستگاه های امدادی و خدماتی حضور پررنگی در روستای مزداران فیروزکوه دارند تا در کمترین زمان بهترین خدمات ارائه شود.  

منصوری ادامه داد: به لحاظ تجهیزات منطقه اشباع شده و به لحاظ نیروی انسانی هم در روستای مزداران بیش از ۱۵۰۰ نفر از دستگاه‌های مختلف شامل هلال احمر، شهرداری ها و فرمانداری‌ها در حال خدمات رسانی هستند و کارها به سرعت پیش می رود.  

وی به حضور گسترده مسئولان کشور به ویژه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: شخص رئیس جمهور در کمتر از ۱۲ ساعت چهار بار از بنده پیگیر وضعیت سیل زدگان بودند که نشان از دغدغه مندی ایشان است که شبانه روز مسائل را دنبال می‌کنند و تمام امکانات دولت بسیج شده تا مشکلات به حداقل برسد.  

استاندار در مورد تعداد جانباختگان بر اثر سیل در استان تهران گفت: در فیروزکوه ۱۱ نفر، امامزاده داوود ۱۹ نفر، دماوند یک نفر، پردیس ۴ نفر، شمیرانات یک نفر و در مجموع ۳۶ نفر در استان تهران بر اثر سیل فوت کردند.  

منصوری خاطرنشان کرد: چهار مفقودی در فیروزکوه داریم و به صورت غیررسمی طبق اعلام مسافرین دو مفقودی در پردیس اعلام شده که اقدامات برای تعیین تکلیف وضعیت آنها ادامه دارد.  

استاندار تهران: عملیات خارج کردن گل و لای امامزاده داود(ع) پایان یافت

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مرداد، در پی بارش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطراف برجای گذاشت.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای بررسی شرایط سیل زدگان و نیز امدادرسانی ساعاتی قبل در مناطق سیل زده فیروزکوه وارد این شهرستان شد و در جمع مردم روستای مزداران گفت: نیروهای امدادی با همه توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.