stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 443609
  • 08 مرداد 1401 - 18:52
1

۱۲ مصدوم و ۲ کشته نتیجه سوانح رانندگی یک شبانه‌روز یک جاده در جیرفت

۱۲ مصدوم و ۲ کشته نتیجه سوانح رانندگی یک شبانه‌روز یک جاده در جیرفت
قلم | qalamna.ir :

دکتر ابراهیم افضلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت: تمامی این سوانح رانندگی در محور جیرفت-دلفارد- ساردوئیه رخ داد.

وی از سانحه منجر به فوت در محور جیرفت – دلفارد طی عصر امروز خبر داد و گفت: در این سانحه ۲ نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

این مسئول توضیح داد: بلافاصله پس از کسب اطلاع ۲ تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده ۲ مصدوم این حادثه در دم فوت و چهار مصدوم دیگر توسط اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

۸ مصدوم با یک ساعت فاصله 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: چند حادثه متعدد دیگر در محور ساردوئیه بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر رخ داد که هشت مصدوم بر جا گذاشت.

وی به حادثه اول اشاره کرد و گفت: این سانحه در حوالی سر بیژن پنج مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله آمبولانس های دلفارد و سربیژن به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

افضلی افزود: در همین حین پایگاه اورژانس ساردوئیه نیز به ماموریت دیگری اعزام شد و در حال انتقال بیمار به بیمارستان جیرفت بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی آمبولانس های این محور به دلیل تعدد حوادث در ماموریت بودند که حادثه سوم با سه مصدوم رخ داد و آمبولانس پایگاه پلیس راه و آمبولانس هلال احمر که نزدیک ترین آمبولانس به محل حادثه بودند به محل اعزام شدند.

افضلی ادامه داد: مصدومان این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.