stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 443505
  • 06 مرداد 1401 - 22:53
0

ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران

ارجاع پیکر جانباختگان سیل امامزاده داوود (ع) به پزشکی قانونی تهران
قلم | qalamna.ir :

‌ از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران مهدی فروزش با اشاره به ارجاع پیکر جانباختگان سیلاب شب گذشته امامزاده داوود (ع) به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران افزود: چهار مورد از این پیکرها مربوط به سیل منطقه امامزاده داوود (ع) در غرب تهران و یک نفر دیگر از بخش رودهن بوده است. ‌

 مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: باتوجه‌ به حادثه سیل امامزاده داوود(ع)، تیم مدیریت بحران پزشکی قانونی متشکل از مدیرکل، معاونین، متخصصین، کارشناس پزشکی قانونی و ژنتیک از ساعات ابتدایی صبح امروز در محل حادثه و مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک تشکیل شد. ‌

فروزش افزود: تاکنون پیکر چهار تن از جانباختگان حادثه شب گذشته سیل منطقه امامزاده داوود(ع) در غرب تهران و یک نفر از بخش رودهن برای تعیین علت فوت به مرکزتشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی ‌تحویل بستگان درجه اول خواهند شد.

وی  از ‌شهروندان درخواست کرد پیرو هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران و با توجه احتمال بالا آمدن رودخانه ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه، از اتراق در مجاور رودخانه ها، دره ها و مسیل ها اجتناب کنند.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

بر اثر این سیلاب تاکنون  ۶ نفر جان خود را از دست داده‌ و ۹ نفر مصدوم شده اند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.