stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 442640
  • 26 تیر 1401 - 18:54
1

اعمال محدودیت‌های ترافیکی عیدغدیر در جاده‌های مازندران آغاز شد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی عیدغدیر در جاده‌های مازندران آغاز شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار هدف از اجرای این محدودیت‌ها را تخلیه بار ترافیکی در جاده‌های مازندران عنوان کرد و گفت که ماموران پلیس راه با حضور در محل در حال تلاش برای عادی سازی ترددها در مسیرهای منتهی به این استان هستند.

وی محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عیدغدیرخم در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه است.

وی اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روزها نیز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه جاری از کرج به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشا نیز به صورت یکطرفه خواهد بود.
وی افزود : تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز یکشنبه ۲۶ تیر ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه جاری از محور هراز ممنوع است. 

سرهنگ جهان تاب وضعیت تردد خودروها در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

وی با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است. 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.