stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 442197
  • 19 تیر 1401 - 18:53
2

ترافیک در محورهای شمالی سنگین/پرهیز از سرعت و حرکات نمایشی

ترافیک در محورهای شمالی سنگین/پرهیز از سرعت و حرکات نمایشی
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه به خبرنگار گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا آدران و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های میانک و نساء ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: در مسیر هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های نارنجستان ، بایجان و شاهان دشت نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرپرست پلیس راه کشور ادامه داد: در محدوده آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان ترافیک سنگین است ودر آزاد راه  آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود ترافیک نیمه سنگین باعث کندی تردد خودروها در این مسیر شده است.

وی گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) تردد روان است و رانندگان می توانند از این محور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به محدودیتهای اعمال شده ، اظهار داشت: استان های تهران ، البرز و مازندران،محور کرج – چالوس (محدوده بیلقان)، آزادراه تهران – شمال (ابتدای آزادراه) محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر (جنوب به شمال)  محدودیت به منظور تخلیه بار ترافیکی اعمال شده است.

محبی گفت: طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۱  ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل  ۵.۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: سهم وسایل نقلیه سنگین ۹.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

سرپرست پلیس راهور ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی سفری ایمن داشته باشند .

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.