stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 442176
  • 18 تیر 1401 - 21:49
3

هشدار مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان به شورای شهر آبادان برای انتخاب شهردار

هشدار مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان به شورای شهر آبادان برای انتخاب شهردار
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: شورای اسلامی شهر آبادان باید نسبت به انتخاب شهردار این شهر زمان را از دست ندهد و هر چه زودتر فرد مورد نظر را انتخاب و معرفی نماید.
قلم | qalamna.ir :

مهراب فلسفی‌زاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان اظهار داشت: با وجود ابلاغ مکاتبات از سوی وزارت کشور، شورای اسلامی شهر آبادان هنوز شهرداری را برای این شهر انتخاب نکرده است.

وی افزود: مکاتبات و تذکر زیادی از سوی وزارت کشور و استانداری در خصوص ضرورت انتخاب شهردار برای آبادان به شورای اسلامی شهر ابلاغ شده اما شورا اقدامی نکرده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: شورای شهر آبادان باید پاسخگوی علت معطلی در اجرای دستور وزارت کشور باشد اما هر دلیلی که آورده شود، پذیرفته نیست.

فلسفی‌زاده با اشاره به اینکه در مکاتبات انجام شده آمده است که انتخاب شهردار آبادان باید در کمترین زمان ممکن انجام شود، بیان کرد: با شورای شهر آبادان در صورت بی‌توجهی به این موضوع برخورد قانونی می‌شود.

با حادثه ریزش ساختمان متروپل در دوم خرداد ماه سال جاری که منجر به جانباختن ۴۳ نفر از شهروندان آبادانی شد تعدای از مدیران از جمله شهردار آبادان دستیگر شدند و پس از آن محمدرضا متور از سوی شورای شهر آبادان به عنوان سرپرست شهرداری آبادان انتخاب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.