stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 442131
  • 18 تیر 1401 - 19:26
0

ثبت نام نهضت ملی مسکن در خوزستان

ثبت نام نهضت ملی مسکن در خوزستان
خوزستان - با تامین زمین و ایجاد ظرفیت‌های جدید، هفتمین مرحله از ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۱۷ استان از جمله خوزستان آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهار استان آغاز شده بود، با تامین زمین و ظرفیت‌های جدید که از نبود متقاضی موثر ایجاد شده به ۱۷ استان از جمله خوزستان و ۱۶۳ شهر افزایش پیدا کرده است.

در اطلاعیه امروز معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص ثبت نام فاز هفتم طرح نهضت ملی مسکن آمده است: با عنایت به ثبت‌نام مرحله هفتم طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های دارای ظرفیت مازاد زمین (تا سقف ظرفیت زمین تامین شده)، به اطلاع متقاضیان می‌رساند که لیست استان‌ها و شهر‌های دارای ظرفیت مازاد زمین در این مرحله از ثبت نام به شرح جدول ذیل است.

بدیهی است در صورت تامین زمین در سایر شهر‌های کشور در روز‌های آتی، سامانه در این شهر‌ها نیز به تدریج بازگشایی و اسامی شهر‌ها به لیست ذیل اضافه می‌شود.

لازم به ذکر است متقاضیان مسکن در شهر‌های جدید، می‌بایست سابقه سکونت لازم در شهر محل سکونت ذکر شده در این مرحله را داشته باشند. متقاضیان برای مشاهده لیست شهر‌های دارای ظرفیت و ثبت نام به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

طبق آخرین برآورد‌ها قیمت هر متر مربع واحد‌های نهضت ملی مسکن ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود و زمان ساخت پروژه ۱۸ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.