stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 442127
  • 18 تیر 1401 - 14:53
4

تمهیدات ترافیکی روزهای عرفه و عید قربان در پایتخت اعلام شد

تمهیدات ترافیکی روزهای عرفه و عید قربان در پایتخت اعلام شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ محمد رازقی روز شنبه در این باره به خبرنگار گفت: با توجه به برگزاری مراسم دعای روز عرفه از ساعت ۱۴ امروز در نقاط اماکن مذهبی پرتردد به ویژه حسینیه ها، امامزادگان و سایر اماکن مذهبی پلیس حضوری مستمر برای رفع گره ترافیکی دارد.

وی افزود: بسیاری از مردم تمایل دارند با موتورسیکلت به مراسم عزیمت کنند که از شهروندان می خواهیم که حتما موتورسیکلت های خود را در پارکینگ های مشخص شده قرار دهند و از پارک در حاشیه خیابان و مسیرهای پیاده خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت ادامه داد: پلیس نهایت همکاری را با مردم می کند و تلاش دارد نظم خوبی در مسیرهای منتهی به مراسم ایجاد کند و اعمال قانون در دستور پلیس نیست.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید قربان راس ساعت هشت روز یکشنبه در مصلای تهران برگزار خواهد شد، گفت: عوامل پلیس از ساعت ۶ صبح ضمن حضور در مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی (ره) ممنوعیت توقف اجرا خواهند کرد.

به گفته سرهنگ رازقی، از ساعت ۶ صبح فردا (یکشنبه) در بزرگراه های شهیدان سلیمانی و مدرس و همچنین خیابان های قنبرزاده و بهشتی ممنوعیت توقف اجرا خواهد شد و توقف هر گونه وسایل نقلیه در این مسیرها ممنوع است و از نمازگزاران می خواهیم خودرو خود را در پارکینگ های تعیین شده قرار دهند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.