stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 442091
  • 17 تیر 1401 - 23:20
2
به وقت خدمت

حضور استاندار در تونل قطار کرمانشاه در پی ریزش بخشی از آن/ اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان مدرس با هدف جلوگیری از حادثه احتمالی+فیلم

حضور استاندار در تونل قطار کرمانشاه در پی ریزش بخشی از آن/ اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان مدرس با هدف جلوگیری از حادثه احتمالی+فیلم
کرمانشاه - قلمنا - در پی ریزش محدود بخشی از سقف تونل در حال احداث قطار سبک شهری کرمانشاه در حوالی مسجد جامع، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیمه‌شب پنج شنبه با حضور در این تونل، وضعیت امنیت آن را بررسی و دستورات لازم را با هدف جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای شهروندان صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

در این بازدید که مدیرکل مدیریت بحران استانداری و برخی از معاونین شهرداری کرمانشاه، امیری مقدم را همراهی می‌کردند، استاندار کرمانشاه از نزدیک در جریان جزئیات و میزان ریزش خاک تونل و وضعیت امنیت آن قرار گرفت.


در این بازدید، استاندار کرمانشاه دستور داد که با هدف حفظ امنیت رانندگان و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، مسیر بخشی از خیابان مدرس تا زمان تثبیت خاک، مقاوم‌سازی تونل و استحکام آن مسدود شود.

استاندار کرمانشاه همچنین به پرسنل و مهندسان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و نیروهای شهرداری کرمانشاه خداقوت گفت و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد رفع مشکل ریزش تونل و درنهایت بهره‌برداری از کل تونل باشیم.

بر اساس دستور استاندار و با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت ترافیکی از امشب تا اطلاع ثانوی در مسیر خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا سه‌راه نواب اعمال شده است.

براساس اعلام پلیس راهور، رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین (خیابان کوهساری و خیابان جلیلی)، برای تردد استفاده کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.