stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 441986
  • 16 تیر 1401 - 17:31
0

کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس خوزستان

کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح سراسری جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس سازمان اطلاعات با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی، ۱۰۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح، کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و یک هزار و ۵۶۵ عدد فشنگ می‌باشد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح های غیر مجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.