stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 441902
  • 15 تیر 1401 - 14:53
1

جاده‌های مازندران زیر بار محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه رفت

جاده‌های مازندران زیر بار محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه رفت
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار روابط عمومی مرکز مدیریت راه‌های کشور با صدور اطلاعیه‌ای محدویت های ترافیکی را به شرح زیر اعلام کرد :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیرماه از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر بلامانع است .

 محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ تا ۱۸ تیرماه جاری از مرزنآباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا  ۲۴  از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

 تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. 

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود. در صورت افزایش حجم تردد و گنجایش نداشتن سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

 تردد تمام تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴  روز های پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۱۶ تا ۲۰ تیرماه جاری از محور هراز است.

محور فیروزکوه :

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه از محور تهران، فیروزکوه قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های شنبه  و یکشنبه مورخ های ۱۸ و ۱۹ تیرماه جاری از محور تهران،  فیروزکوه و قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ترافیک سنگین در جاده چالوس

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده‌های ارتباطی این استان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و گفت که در مسیر جبوب به شمال جاده کندوان در محدوده های گرماب، گچسر، سه راهی دیزین و پل زنگوله، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده تونل شماره سنگین است.

وی وضعیت تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال و همچنین جاده فیروزکوه را عادی و روان اعلام کرد.

وی با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.