stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 441896
  • 15 تیر 1401 - 13:02
2

بازداشت صیادان غیر مجاز ماهی در پارک ملی کرخه

بازداشت صیادان غیر مجاز ماهی در پارک ملی کرخه
خوزستان - رئیس اداره پارک ملی کرخه گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه یک گروه صیاد غیر مجاز ماهی با برق را دستگیر کردند.
قلم | qalamna.ir :

محمد الوندی رئیس اداره پارک ملی کرخه گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر صید غیر مجاز ماهی با برق در یکی از آبگیر‌های طبیعی در غرب کرخه حوالی روستای عبید در بخش فتح المبین، مامورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه بلافاصله به محل عزیمت و مشاهده نمودند که یک قایق ماهیگیری در حال صید ماهی با دستگاه الکترو شوکر می‌باشد.

وی ادامه داد: متهمین با مشاهده مامورین به قصد از بین بردن آثار و ادوات جرم قایق را داخل آب غرق نمودند، ولی با تلاش مامورین بخشی از ادوات شامل یک دستگاه موتور برق، یک دستگاه الکترو شوکر و تعدادی ماهی از گونه‌های بومی کشف و ضبط گردید. در این خصوص سه نفر دستگیر و پرونده تخلف جهت ارائه به مقام قضایی تنظیم شد.

الوندی افزود: هر گونه شکار و صید بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است و برای صید ماهی با برق هیچگونه مجوزی صادر نمی‌شود. از ابتدای سال تاکنون این چهارمین گروه از صیادان برقی است که توسط یگان پارک ملی کرخه دستگیر می‌شوند. صید با این روش غیر اخلاقی علاوه بر ماهیان موجب تلفات سایر آبزیان نیز می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.