stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 441784
  • 14 تیر 1401 - 14:52
0

آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در رشت مهار شد

آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در رشت مهار شد
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز سه شنبه درباره این حریق به خبرنگار گفت: با دریافت خبر آتش سوزی یک واحد مسکونی در صبح امروز در حاجی آباد رشت به مرکز کنترل فرماندهی آتش‌نشانی رشت، بلافاصله ۵۳ آتش‌نشان و افسر ارشد به همراه ۱۸ دستگاه خودرو اطفایی، آبرسان و نردبات هیدرولیک و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حریق اعزام شدند.

شهرام مومنی با اشاره به وسعت بالای حریق در این منزل ویلایی اظهار داشت: این خانه بزرگ با سقف‌های سفالی و قدیمی دچار آتش‌سوزی وسیع شده بود که برای پیشگیری از حریق به اطراف نیروهای آتش‌نشانی با تمام تلاش خود برای مهار و اطفاء آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه هیج یک از مکان های اطراف این واحد مسکونی دچار حریق نشده و تنها دودگرفتگی داشتند، افزود: یک نفر از آتش نشانان به دلیل دودگرفتگی در بیمارستان رازی رشت بستری شد که البته وضعیت عمومی خوبی دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به درصد بالای تخریب واحد مسکونی دچار حریق اظهار داشت: در زمان حاضر علت این آتش سوزی مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرسودگی سامانه سیم‌کشی برق بیشترین علت آتش ­سوزی‌ها در رشت است، اضافه کرد: حریق ناشی از اتصالات برق یکی از عوامل اصلی آتش‌سوزی ها به ویژه در فصل گرما است لذا از شهروندان درخواست می‌شود تا سیم‌کشی برق اماکن خود را تحت بررسی قرار دهند.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.