stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 441768
  • 13 تیر 1401 - 22:00
1

حضور شهرداری اهواز در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری

حضور شهرداری اهواز در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری
خوزستان - غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در کنار سایر کلانشهرها برپاست و از بازدید کنندگان با هدف تعامل و ایجاد ارتباط استقبال می کند و بنا دارد با استفاده از تجربیات موجود در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و عمرانی همکاری های لازم را نیز با سایر کلانشهرها داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که امروز ۱۳ تیر افتتاح شد، در کنار سایر کلانشهرها برپاست و از بازدید کنندگان با هدف تعامل و ایجاد ارتباط استقبال می کند و بنا دارد با استفاده از تجربیات موجود در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و عمرانی همکاری های لازم را نیز با سایر کلانشهرها داشته باشد.

در این نمایشگاه چندین کشور دیگر حضور دارند و هدف از برگزاری آن ایجاد فضایی مناسب برای ساماندهی، بهینه سازی و معرفی فعالیت های شهرداری ها در راستای رسالت و ماموریت های سازمانی، ارائه الگوی جامع و کارآمد فعالیت ها، ارتقای دانش و مهارت تخصصی از طریق تعامل با سایر سازمان ها و کارگاه های آموزشی است.

همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران، با حضور در غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه “شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران” ضمن قول حضور در یکی از برنامه های هر هفته یک افتتاح شهرداری کلانشهر اهواز اظهار کرد: قاعدتا هر شهر و مدیریت شهری قابلیت هایی دارد که با اشتراک گذاری آنها همه شهرها می توانند از یکدیگر منتفع و بهره مند شوند.

وی افزود: ما نیاز داریم که از قابلیت های شهرداری اهواز برای تهران استفاده کنیم و هر آنچه که داریم در طبق اخلاص برای شهرداری اهواز به کار بگیریم.

زاکانی گفت: خوشبختانه شهردار فعلی اهواز در تلاش است و ما نیز امیدواریم تا توفیق خدمت به این کلان‌شهر را داشته باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه شهرداری اهواز همزمان در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: خوزستان استانی بسیار مظلوم و همواره مورد توجه ما است، چرا که با مقاومت تمام در برابر جنگ تحمیلی ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد و این برای ما بسیار ارزشمند است.

وی بر لزوم توجه به عمران شهری کلانشهر اهواز گفت: شنیده ام که اهواز اخیرا در زمینه عمران پیشرفت خوبی داشته و نیاز به توجه بیشتر است، چه بسا که نمایندگان خوب و منابع بسیاری هم وجود دارد و نباید شاهد اتفاقی که در آبادان پیش آمد و همه را گریان کرد، باشیم.

موسوی تصریح کرد: مدیریت شهری اهواز باید بتواند اگر تعارض منافعی وجود داشته آنها را بزداید و سعی شود از افراد بسیجی، ولایتمدار، کار بلد و بومی استفاده کند ما هم از طریق مجلس برای اجرای برنامه های شهرداری اهواز اعلام آمادگی و خدمت می کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمامی مفاد و تبصره ها که به نفع شهر و شهرداری اهواز باشد تلاش می کنیم تا ارزش افزوده داشته باشد و به شهر برگردد تا اهواز بیش از پیش آباد شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهروند متعهد همیار دستانی است که زیبایی را به شهر هدیه می دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.