stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 441714
  • 13 تیر 1401 - 11:32
1

ذخیره بیش از ۲ میلیون تن نهاده دامی در انبار‌های بندر امام خمینی(ره)

ذخیره بیش از ۲ میلیون تن نهاده دامی در انبار‌های بندر امام خمینی(ره)
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان  گفت: در حال حاضر ذخیره نهاده‌های دامی در انبار‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) مطلوب است و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن ذرت، کنجاله سویا و مقادیر زیادی کالا‌های اساسی از جمله؛ گندم، شکر، برنج و... وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

آقارضا فتوحی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان  گفت: در حال حاضر ذخیره نهاده‌های دامی در انبار‌های مجتمع بندری امام خمینی(ره) مطلوب است و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن ذرت، کنجاله سویا و مقادیر زیادی کالا‌های اساسی از جمله؛ گندم، شکر، برنج و… وجود دارد.

وی به وجود حدود یک میلیون تن کالای اساسی در کشتی‌هایی که در لنگرگاه‌های توقف کرده اند و آماده پهلوگیری هستند اشاره کرد و افزود: موجودی کشتی‌ها پس از تخلیه به سراسر کشور ارسال خواهند شد تا مورد استفاده دامداران، بهره برداران و تولیدکنندگان مواد پروتئینی قرار گیرند.

فتوحی درخصوص بیمه دام و محصولات کشاورزی بیان کرد: بیمه محصولات کشاورزی در صندوق توسعه محصولات کشاورزی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان انجام شده و کسانیکه در این رابطه خسارت دیده اند، پرداخت خسارت آن‌ها پس از تایید کارشناسان انجام خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.