stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441669
  • 12 تیر 1401 - 18:53
0

تشدید مقابله با لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام

تشدید مقابله با لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام
قلم | qalamna.ir :

روز یکشنبه از سایت پلیس، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: باتوجه به اقدام غیر اخلاقی و مجرمانه عده‌ای در فضای مجازی با اهداف مختلف درخصوص «برگزاری لایوهای غیر اخلاقی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام» طرح اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا در ۱۰۰ کارگروه ویژه در برخورد با مفسدان اخلاقی این فرآیند مجرمانه در حال اجرا است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مجرم فعال در حوزه انتشار لایوهای غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور، عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده‌های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب در آمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران که بیشتر آنان جوانان و نوجوانان بودند، است.

این مقام مسئول افزود: در برخی موارد مرتکبان این گونه جرایم، ضمن حضور در اماکن ورزشی خصوص نظیر باشگاه‌های ورزشی بویژه استخر به اجرای لایوهای غیر اخلاقی اقدام می کنند که ضمن شناسایی و دستگیری مجرمان با صاحبان سالن‌های ورزشی متخلف نیز برخورد قضائی صورت گرفته و همچنین صاحبان کلیه اماکن ورزشی نیز باید نظارت بیش‌تری بر مجموعه خود داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: بررسی این گونه جریانات غیراخلاقی که مغایر با شئونات اسلامی و هنجارهای جامعه است توسط سامانه‌های هوشمند در حال بررسی و واکاوی بوده و برخورد قضایی و انتظامی در انتظار افراد متخلف خواهد بود.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: با توجه به اینکه اغلب لایوهای اینستاگرامی در اوقات پایانی شب برگزار می‌شود نظارت بیش‌تری بر عملکرد سایبری فرزندان خود در حوزه شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.