stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 441650
  • 12 تیر 1401 - 14:31
0
نماینده ولی فقیه خوزستان:

اقدامات شورا و شهرداری اهواز ماندگار است

اقدامات شورا و شهرداری اهواز ماندگار است
خوزستان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در آیین افتتاح مسیر ال ۳۰۰ اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه ای کار بسیار بزرگی است، ضمن احترام به اقدامات دوره های گذشته، در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز در آیین افتتاح مسیرL300 از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اظهار کرد: از همه کسانی که در گذشته برای پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر اهواز تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنیم. علیرغم مشکلات موجود، صبر و شکیبایی مردم قدرشناس اهواز به ما کمک می کند تا در انجام وظایف خود موفق باشیم.

وی توضیح داد: مدیریت جهادی را گاهی می شنویم و از آن استفاده می کنیم اما حق و شان آن را رعایت نمی کنیم؛ کلید واژه هایی که رهبر معظم انقلاب هر سال به عنوان شعار سال انتخاب می کنند ریشه های عمیق کارشناسی دارند، مدیریت جهادی نیز همان شرایط جهاد را با همه ی ابعادش دارد لذا برای پیشرفت شهر و کشور باید فارغ از وقت، زمان و مکان به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم.

امینی ادامه داد: امروز خوزستان و اهواز نیازمند انسجام و وحدت است، با پراکندگی هیچ سودی به شهروندان نمی رسد، امروز مردم از حاکمیت انتظار کار، تلاش و رفع مشکلات با توجه به مشکلات معیشتی موجود دارند لذا تقاضا دارم همه افراد، احزاب و سازمان ها برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در شهرداری اهواز حاصل تلاش و زحماتی است که در گذشته کلید خورده است و امروز به بهره برداری می رسند و قطعا با ریل گذاری و اقداماتی که امروز صورت می گیرد نتایج آن در آینده مشخص می شود.

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز اظهار کرد: ظرفیت ایجاده شده در کشور و به ویژه در خوزستان از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است، اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم در آینده هیچ پاسخی برای خداوند متعال نخواهیم داشت.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی تاکید می کند، برای رفع مشکلات اهواز و خوزستان باید به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم تا شاهد عمران و آبادانی شهر باشیم.

موسوی فرد در پایان خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه ای کار بسیار بزرگی است، ضمن احترام به اقدامات دوره های گذشته، در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهروند متعهد همیار دستانی است که زیبایی را به شهر هدیه می دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.