stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441598
  • 11 تیر 1401 - 18:55
2

مامیاشویلی: مدال‌های سایتی‌اف و کارلین را هم بگیرید!

مامیاشویلی:  مدال‌های سایتی‌اف و کارلین را هم بگیرید!

رئیس فدراسیون کشتی روسیه به بیانیه مشترک ۳۳ وزیر ورزش در تعلیق این کشور از سازمان های ورزشی واکنش طعنه آمیزی نشان داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، وزرای ورزش ۳۳ کشور بیانیه مشترکی را امضا کردند که در آن خواستار تعلیق روسیه و بلاروس از سازمان های ورزشی شدند. میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه به تاس گفت: تلاش برای حذف روسیه از سازمان های جهانی ورزش غیر منطقی است.  

کامیل بورتنیچوک وزیر ورزش و گردشگری لهستان گفت که وزرای ورزش ۳۳ کشور بیانیه مشترکی را امضا کرده اند که در آن خواستار تعلیق روسیه و بلاروس از سازمان های ورزشی شده اند. اما اولگ ماتیسین وزیر ورزش روسیه به تاس گفت که این بیانیه تبعیض آمیز است و با موضع عدم مداخله دولت ها در فعالیت های سازمان های ورزشی در تناقض است.

 میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه هم در این باره گفت: این اقدام نسبتاً قابل پیش بینی بود. شما باید به دقت به آنچه رئیس جمهور کشورمان می گوید گوش کنید. چه عملیات ویژه ای انجام شده باشد یا نه. هر چیزی که مربوط به روسیه باشد رد می شود و کنار گذاشته می شود و این هم جای تعجب نیست. وظیفه آنها تلاش برای پاک کردن میراث جهانی و بشری است که روسیه داشته است. اگر آنها چایکوفسکی، تولستوی، پوشکین و گرگیف را ممنوع می کنند، اهداف و مقاصدشان مشخص می‌شود.  اینها افرادی هستند که از رقابت آزاد و صادقانه و گفتگوی آزاد می‌ترسند. من به این جامعه محترم دمکرات اروپایی پیشنهاد می‌کنم که مدال ها را از سایتی‌اف و کارلین هم بگیرند و پادوبنی را از عنوان قهرمان قهرمانان محروم کنند و این عناوین را به افراد خود منتقل کنند. این منطقی است، اینطور نیست؟

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.