stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441576
  • 11 تیر 1401 - 16:15
1

دیدار مدیر کل بهزیستی خوزستان با رئیس کل دادگستری استان

دیدار مدیر کل بهزیستی خوزستان با رئیس کل دادگستری استان
مدیر کل و معاونین بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با علی دهقانی، رئیس کل دادگستری استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.
قلم | qalamna.ir :

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی، در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و یاران امام و انقلاب،از همکاریهای مجموعه دادگستری تقدیر و بخشی از خدمات و فعالیتهای بهزیستی را تشریح کرد.

کریمیان بیان کرد: بهزیستی وظایف سنگینی برعهده دارد که نگهداری  از حدود چهار هزار مقیم اعم از معلولان ذهنی، جسمی، روانی، سالمند و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و…  در ۱۲۰ مرکز شبانه روزی  و ارائه خدمات حمایتی و آموزشی  به جامعه هدف در هزار و ۳۰۰ مرکز روزانه  غیردولتی، بخشی از این فعالیتهاست.

کریمیان با اشاره به افزایش آسیبها و معضلات اجتماعی و کمبود امکانات و اعتبارات بهزیستی، خواهان همکاری و همراهی بیش از پیش تمامی دستگاهها بخصوص دادگستری شد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای بهزیستی در عرصه حمایت از اقشار آسیب پذیر بیان کرد: بهزیستی هم وظیفه حمایتی و هم ترمیمی برعهده دارد به نحوی که در کنار حمایت از افراد آسیب پذیر یک ترمیمی  هم صورت بگیرد و اگر حمایتهای ترمیمی بهزیستی به موقع و درست انجام بشود و آسیب افراد ازبین برود و بازیابی مجدد پیدا کنند و به جامعه برگردند ،بسیاری از پرونده های قضایی تشکیل نمی شود.

دهقانی  ضمن اعلام  آمادگی دستگاه قضایی مبنی بر همراهی، مشارکت و تسهیل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، افزود: در صورت تعامل بیشتر بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همکاری سایر دستگاههای متولی در امر آسیبهای اجتماعی، بسیاری از معضلات اجتماعی من جمله طلاق و کودکان کار بهتر و موثر تر حل و کاهش خواهد یافت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.