stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441573
  • 11 تیر 1401 - 15:47
1

اردوی مشترک تیم‌های گلبال بصره عراق و خوزستان در اهواز برگزار شد

اردوی مشترک تیم‌های گلبال بصره عراق و خوزستان در اهواز برگزار شد
خوزستان - رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان از برگزاری اردوی مشترک بین تیم‌های بصره عراق و منتخب خوزستان در اهواز خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

وحید انصاری رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خوزستان بیان کرد: این اردو در راستای تقویت تیم خوزستان و آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در روز ۱۷ تیر است.

وی با بیان اینکه اردوی بین تیم های گلبال بصره و خوزستان از روز دهم تیر آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت افزود: در این اردو هشت نفر از برترین های این رشته در خوزستان حضور دارند.

رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خوزستان گفت: گلبال عراق در شرایط خوبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم در آینده ارتباط قوی‌تری با این کشور در زمینه رشته‌های نابینایان و کم بینایان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ ورزشکار حرفه‌ای و سازمان یافته زیر نظر هیات خوزستان فعالیت می‌کنند افزود: جامعه نابینایان و کم بینایان خوزستان بیش از این تعداد است لذا اگر ارگان‌ها و شرکت‌ها از ما حمایت بیشتری داشته باشند می‌توانیم علاقمندان بیشتری را جذب این رشته کنیم. 

انصاری گفت: استعدادهای ورزشی بسیار خوبی در میان جامعه ورزشکاران نابینا و کم بینای خوزستان وجود دارد که به استعدادیابی، پرورش و توجه بیشتر نیاز دارند لذا هر سه ماه یک بار همایش برگزار کرده و نفرات مستعد را شناسایی می‌کنیم.

وی در خصوص مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز که در اختیار ورزش نابینایان و کم بینایان قرار دارد بیان کرد: مشکلات این مجموعه برطرف شده و ورزشکاران هر روز مشغول تمرین کردن هستند اگرچه انتظار داریم به لحاظ مالی، بیشتر مورد حمایت قرار گیریم.

هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان در پنج رشته گلبال، جودو، دو و میدانی، شطرنج و شنا فعالیت می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.