stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 441556
  • 11 تیر 1401 - 10:52
1

فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان
قلم | qalamna.ir :

پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهارداشت: پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز شنبه بی‌درنگ نیروهای گشت‌ کلانتری‌ها برای تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم، حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تأمین امنیت شهروندان قرار دارد.

وی ادامه داد: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح محلات فعال هستند و امکانات و تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی نیز در اختیار مردم و نهادهای خدمات‌رسان قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با افرادی که شایعه‌پراکنی کنند برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و افزایش بار روانی برای شهروندان فهیم استان می‌کنند، مرتکب جرم شده‌اند و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها یا دیگر اماکن از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیرهای عبور و مرور خودداری کرده و در صورت هرگونه نیاز به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در تماس باشند.

از مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ششمین زلزله بامداد امروز شنبه (یازدهم تیر ۱۴۰۱) در استان هرمزگان زلزله ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در ساعت سه و ۴۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه حوالی بندر خمیر و بندر لافت در استان هرمزگان به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۵.۳۷ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۵ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.