stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 441512
  • 10 تیر 1401 - 18:53
0

ادعای ساپینتو با عقل سازگار نیست!

ادعای ساپینتو با عقل سازگار نیست!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ادعای سرمربی جدید آبی‌ها مبنی بر گرفتن ۴ جام قهرمانی برای این تیم منطقی نیست.

قلم | qalamna.ir :

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: ساپینتو را در حد نوشته‌ها می‌شناسم و شناخت خیلی زیادی ندارم اما وعده ۴ قهرمانی برای من تعجب‌آور است و این به هیچ عنوان با عقل سازگاری ندارد. او باید کار خود را در استقلال آغاز کند و فعلا نمی‌توانیم قضاوت کنیم. باید کار خود را پیش ببرد تا بتوانیم درباره او نظر بدهیم اما طبق کارنامه‌ای که داشته، نتوانسته نتایج خیلی خوبی به دست آورد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نحوه عملکرد آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در نقل و انتقالات، پرسپولیس و سپاهان خوب یارگیری کردند اما استقلال نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. به نظر من باید در دفاع چپ و دفاع وسط بازیکنان خوبی گرفته شود و یک هافبک بازی‌ساز هم در جمع آبی‌ها حضور داشته باشد.

مراغه‌چیان درباره وضعیت وریا غفوری در تیم استقلال تاکید کرد: وریا از خیلی از استقلالی‌ها بهتر بوده و هر موقع که آمده، مفید واقع شده است. ما پیشکسوتان از وریا غفوری حمایت خواهیم کرد. قرارداد غفوری باید تمدید شود. این بازیکن با تجربه است و مدت‌ها کاپیتان تیم بوده و با اینکه نیمکت‌نشین بود، حاشیه خاصی نداشت. برای چه نباید این بازیکن را بخواهند؟

او درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند باز هم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ گفت: ۵ تیم هستند که می‌توانند برای فصل آینده مدعی قهرمانی باشند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و فولاد از مدعیان قهرمانی هستند و بقیه تیم‌ها نمی‌توانند ادعای قهرمانی داشته باشد. به نظر من اگر استقلال بتواند خوب یارگیری کند و تا شروع رقابت‌های لیگ برتر خود را آماده کند، می‌تواند برای فصل آینده هم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.